۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۲۹۷۱۶
فعال اقتصادی در چهارمحال و بختیاری:

محور توسعه و اشتغال در کشور ما توليد است

یکی از فعالان اقتصادی در چهارمحال و بختیاری گفت: مقابله با قاچاق هيچ راه‌حلي ندارد به جز افزايش توليد و افزايش توليد نيازمند اصلاح آئين‌نامه‌هاست تا بتوان پرداخت تسهيلات را آسان‌تر کرد چون محور توسعه و اشتغال در کشور ما توليد است.
محور توسعه و اشتغال در کشور ما توليد است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد در جلسه اعضاي کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي با فعالان اقتصادي استان مهندس رادمنش از فعالان اين حوزه گفت: اين کميسيون يکي از اصلي‌ترين کميسيون‌هاي مجلس است و این درحالی است که محور توسعه و اشتغال در کشور ما توليد است.

وي در ادامه به اهميت مبحث نقدينگي اشاره کرد و تصریح کرد: مقابله با قاچاق هيچ راه‌حلي ندارد به جز افزايش توليد و افزايش توليد نيازمند اصلاح آئين‌نامه‌هاست تا بتوان پرداخت تسهيلات را آسان‌تر کرد.

رادمنش اضافه کرد: اين روند و شيوه رسيدگي بسيار کند است و عدم پرداخت تسهيلات به موقع و سطح پايين بررسي و کارشناسي‌هايي که صورت مي‌گيرد از مشکلات آن است.

وی تاکید کرد: کاهش سود بانکي يکي از روش‌هاي کاهش هزينه توليد است و حامل‌هاي انرژي بخش بزرگي از هزينه‌هاي توليد را در بر مي‌گيرد.

در ادامه مهندس هاشمي از اعضاء هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي به پتانسيل آب و بهره ناچيز استان از آن اشاره کرد و گفت: مردم شريف استان ادعاي مرزبندي ندارند ولي بخشي از درآمدهاي برخي صنايع بايد براي استان در نظر گرفته شود و مرزبندي درآمدي را برداريد تا طعم عدالت بر همگان شيرين گردد.

هاشمي افزود: اگر کشور مي‌خواهد از رکود خارج شود پيشنهاد مي‌گردد سودهاي ناشي از سال‌هاي تحريم فريز گردد.

وی ادامه داد: لازم است پرداخت تسهيلات آسان شود و بايد يادمان باشد هر بي‌توجهي در توليد تبديل به هزينه مي‌شود و قيمت تمام شده محصول را متورم مي‌کند.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۴:۲۸

1 Jan 2020