۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۳۱۰۲۹
امام جمعه فارسان:

نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر، جامعه را به این واجب الهی سوق می‌دهد

امام جمعه شهر فارسان گفت: با شناخت جامع نگرانه و دقیق از معروف ها و منکرات و رعایت شرایط امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ امر به معروف را نهادینه کرده و در نتیجه جامعه را با اشتیاق، به عمل به این واجب الهی سوق داده و موجبات ثمرات شیرین آن را در دنیا فراهم کنیم.
نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر، جامعه را به این واجب الهی سوق می‌دهد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته امر به معروف و نهی گفت: آنچه که در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دارای اهمیت و نتیجه بخش است اینست که با شناخت جامع نگرانه و دقیق از معروف ها و منکرات و رعایت شرایط امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ امر به معروف را نهادینه کرده و در نتیجه جامعه را با اشتیاق، به عمل به این واجب الهی سوق داده و موجبات ثمرات شیرین آن را در دنیا فراهم کنیم.

وی با اشاره به ایام محرم الحرام گفت: مهمترین هدف از برگزاری مجالس عزاي امام حسین (ع) اینست که با راز و رمز و حقایق معصومین و جایگاه آنان در عالم ملک و ملکوت و نزد خداوند متعال آشنا شويم که تنها در سایه کسب معرفت به این خانواده از طریق علمای دین در چنین مراسمات است که هیات داری و سینه زنی و گریه بر امام حسین(ع) معنا پیدا کرده و موجب پاداش های غیر متصور در دنیا و آخرت خواهد شد.

نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه در راستای احیای قانون امر به معروف و نهی از منکر و در آستانه هفته امربه معروف و نهی از منکر راهپیمایی کردند.

این راهپیمایی در فارسان از مقابل درب مصلی امام حسین(ع) آغاز و تا میدان ادامه یافت.

نمازگزاران فارسانی در راهپیمایی خود با سردادن شعارهایی مانند "امر به معروف، احیاء باید گردد" خواستار توجه بیش از پیش به فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و ترویج روزافزون این فریضه الهی و دینی در جامعه شدند.

نمازگزاران در پایان راهپیمایی بیانیه‌ای درباره اهمیت و ضرورت احیای قانون امر به معروف و نهی از منکر، جلوگیری از ترویج فرهنگ غربی در جامعه، مقابله جدی و عملی با جنگ نرم دشمن قرائت کردند.

انتهای پیام۱۰۲۶ج /۵۹۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۸:۵۵

19 Jan 2020