۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۳۳۹۵۵
کلار گزارش مي دهد

گلايه زنان باردار از نحوه نوبت دهي يک پزشک متخصص بروجني

جمعي از مراجعه کنندگان به مطب يکي از پزشکان متخصص زنان و زايمان در بروجن مي گويند: اگر سيستم نوبت دهي اين مطب تلفني شود کسي نمي تواند حق ديگران را ضايع کند علاوه بر اين مهلت زماني هم براي ويزيت بيماران مشخص مي شود تا در مطب ازدحامي ايجاد نشود.
گلايه زنان باردار از نحوه نوبت دهي يک پزشک متخصص بروجني
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، جمعي از بانوان شهرستان بروجن که از نحوه نوبت دهي يک پزشک متخصص در مطب شخصي گلايه دارند، مي گويند: صبح ها برگه اي پشت درب اين مطب نصب مي شود تا بيماران براي اخذ نوبت اسم خود را بر روي آن بنويسند.

يکي از مراجعه کنندگان اين مطب برايمان گفت: من ساکن روستاي آورگان هستم که براي اخذ نوبت صبح زود حرکت کردم و پس از ثبت نام به منزل يکي از بستگان رفتم تا بعدازظهر بتوانم به پزشک مراجعه کنم.

وي با بيان اين که روستاي آورگان ۵۰ کيلومتر با شهر بروجن فاصله دارد، عنوان کرد: بعدازظهر که به مطب مراجعه کردم منشي گفت برگه پشت درب را پاره کرده اند و به جاي آن ليستي ديگر نوشته اند؛ اسم شما هم در ليست نيست.

وی گفت: عليرغم اين که صبح زود براي اخذ نوبت مراجعه کردم و در ليست نفر چهارم هم بودم اين گونه پاسخ گرفتم "هيچ تضميني براي ويزيت شما وجود ندارد؛ پس طلبکار نشويد!

اين مادر باردار که از اين وضعيت گلايه داشت، مي گفت: امروز براي مراجعه به پزشک مسافت زيادي را پيموده ام اما با اين سيستم نوبت دهي موفق به اخذ ويزيت نشدم.

يکي ديگر از بيماران به خبرنگار کلار، گفت: عده اي از مراجعه کنندگان که بي ملاحظه هستند با پاره کردن برگه و نوشتن ليستي ديگر حق ما را ضايع مي کنند.

به گفته وي هنگامي که به منشي مطب اعتراض مي کنيم مي گويد هيچ تضميني بابت ليست اسامي که نوشته مي شود وجود ندارد؛ برخي ها ليست را پاره مي کنند.

يکي ديگر از مراجعه کنندگان گفت: گاهي پزشک فرصت نمي کند تمام بيماراني را که ثبت نام کرده اند ويزيت کند برخي ها در نوبت منتظر مي مانند تا روزهاي بعد معاينه شوند.

اين بيمار افزود: اگر سيستم نوبت دهي اين مطب تلفني شود کسي نمي تواند حق ديگران را ضايع کند علاوه بر اين مهلت زماني هم براي ويزيت بيماران مشخص مي شود تا در مطب هم ازدحام ايجاد نشود.

يکي ديگر از مراجعه کنندگان اين مطب از شهر فرادنبه برايمان گفت: اگر برگه ثبت نام بيماران مهر شده باشد و سقف هم براي آن تعيين شود کسي نمي تواند حق بيماران را ضايع کند.

اميدواريم مسئولان اين مطب براي حل اين مشکل که سخت هم به نظر نمي رسد چاره اي بينديشند تا بيماران براي گرفتن نوبت سردرگم نشوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۳:۴۰

29 Dec 2019