۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۲۴۵۹۵
امروز:

دعاي عرفه در شهرستان سامان برگزار مي‌شود

امام جمعه شهر سامان از برگزاري دعاي عرفه در شهرستان سامان خبر داد.
دعاي عرفه در شهرستان سامان برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما ، روز عرفه از روزهاي پرفضيلتي است که در منابع ديني از آن به عنوان «عيد» نيز ياد شده است. در کتاب شريف مفاتيح الجنان آمده است: «روز نهم ذي‌الحجه، روز عرفه و از اعياد بزرگ است، گرچه به اسم عيد ناميده نشده و روزي است که خدا بندگانش را به عبادت و طاعت خويش دعوت کرده و سفره‌هاي جود و احسانش را براي آنان گسترده است.» و از حضرت زين‌العابدين نيز روايت شده است که در روز عرفه صداي سائلي را شنيد که از مردم درخواست کمک مي‌کرد، حضرت به او فرمود: واي بر تو! آيا در اين روز از غيرخدا درخواست کمک مي‌کني؟ حال آنکه کودکان در رحم در اين روز اميد مي‌رود که فضل خدا شامل حال‌شان گردد و سعادتمند شوند.»

امام جمعه شهر سامان در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با شاره به اينکه دعاي عرفه در شهر سامان در مسجد جامع شهر برگزار مي‌شود، اظهار داشت: در روستاهايي که داري روحاني هستند نیز دعاي عرفه برگزار مي‌شود.

حجت الاسلام محسن ملک‌پور با اشاره به اينکه دعاي روز عرفه هرسال در شهر سامان و روستاهاي بخش زاينده‌رود و مرکزي برگزار شده است، عنوان کرد: دعاي پرفيض عرفه با حضور تمامي اقشار جامعه در شهرستان سامان برگزار مي‌شود.

ملک‌پور افزود: دعاي عرفه راس ساعت ۱۵ در مساجد و حسينه‌ها شهرستان سامان برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۴:۳۷

27 Dec 2019