۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۱۲۳۵۴

ندای استکبارستیزی انقلاب به گوش جهانیان رسیده است

مردم ما با وحدت كلمه، حقيقت خواهي و ظلم ستيزي، سرمشق و زمينه ساز بيداري و آزادي خواهي ملت هاي مظلوم و تحت ستم، استكبار جهاني شدند.
ندای استکبارستیزی انقلاب به گوش جهانیان رسیده است
امروز در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید نسل جوان را با مفهوم انقلاب اسلامی و دلایل قیام ملت ایران و منشاء مخالفت‌های دشمنان انقلاب اسلامی آشنا کرد.

امام خمینی(ره) بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران با ايمان و اعتقاد حقيقي خود عزت و آزادگی رابراي اين ملت به ارمغان آورد. امام خمینی(ره) انسانی خردمند، عاقل، متواضع و هوشیار وازهمه مهمتر اهل ایمان و تقوابه معنای واقعی بود طوری که ایشان همیشه برسر حرف خود استوار و به تمام کارهای خود اعتماد به نفس و ایمان داشت. و با همين ايمان و اعتقاد و اتصال قلبي به عالم والامملكت ما را از دست طاغوت و طاغوتیان نجات داد و به همگان آموخت و اثبات كرد که{همان گونه كه خداوند در قرآن كريم فرموده :(جاء الحق و زهق الباطل انّ الباطل كان زهوقاَ) حق آمدني است و ظلم هيچ گاه پايدار نخواهد ماند .

ولي استکبار جهانی هنوز اين را نفهمیده که مردم ما درس زندگي خود را از قيام عاشورا و نهضت امام حسین (ع)گرفتند وهیچ وقت رهبر و نظام خود را که به لطف خداوندو به دست امام خمینی(ره) و با توان و شور انقلابي مردان و زنان اين مرز و بوم به دست آمده ، تنها نمی گذارند.

با پيروزي انقلاب اسلامي، بين دين و حكومت الفت و پيوند ناگسستني برقرار شد كه نه تنها در كشور ما بلكه در دنيا اهميت بيشتري پيدا كرد. و بعداز گذشت چندین سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی که به برکت تلاشهای امام امت و خون پاک شهیدان به وجودآمد اینک وظیفه ماست که از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی پاسداری کنیم واز ارزشهای مبتنی برآن حراست نمائیم وراه شهداو امام خمینی (ره) سرلوحه کارهای خویش قرار دهیم.

راه شهدا وامام امت راه سعادت و خوشبختی است وماباید دراین راه هرچه درتوان داریم در طبق اخلاص گذاشته تا روز به روز بر موفقیتهای خود بیفزائیم. برای بقای انقلاب باید علت‌های شکل‌گیری آن را حفظ کنیم و هيچ وقت اجازه ندهیم اقشاری که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند به حاشیه بروند.
باید به یاد بیاوریم که مردم به خاطر چه چیزی با دست خالی در مقابل دژخیمان رژیم طاغوت ایستادند و با خون و جان خود انقلاب را به سرانجام رساندند.
خواسته مردم و انقلابیون اصیل، نه نان و مسکن و مادیات، بلکه حاکمیت اسلام، قرآن و ارزش‌های دینی بر تمام شئون جامعه بود و برای این هدف بهای سنگینی پرداخته شده است.خونهاي فراواني از بهترين فرزندان اين انقلاب بر زمين ريخته شده.
مردم ایران در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس، هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده‌اند و بعد از جنگ هم تا به امروز هزینه زیادی داده‌اند، اما بعد از ۳۵ سال مبارزه، ذره‌ای از آرمان‌های خود کوتاه نیامده‌اند.

مردم همیشه در صحنه های مختلف حضورداشته و وفاداری خود را نسبت به نظام و انقلاب ثابت کردندو امروز وظیفه همه ماست که به مشکلات مردم رسیدگی کرده و حرمت آنان را نگه داریم .

استکبار جهانی هیچ وقت دست از شیطنت خود برنداشته و به دنبال تضعیف نظام و انقلاب است و وظیفه ماست که همیشه استکبار ستیزی خود را به جهانیان نشان دهیم وبا کسب بصرت و آگاهی و روشنگری جامعه در مقابل ترفندهای دشمنان اسلام وانقلاب ایستادگی نمائیم .

از اين رو زنان و دختران اين مرز و بوم بايدباپرداختن به علم و تحصيل درسايه ي دين و حفظ حجاب و شان و ارزش واقعي خود، نسل سوم و چهارم اين انقلاب را به خوبي تربيت كنند به گونه اي كه بهار اين انقلاب هميشه درسايه ي الطاف امام زمان، و به وسيله ي اين فرزندان سرسبز مانده و روز به روز شكوفاتر شود ,و با محور قرار دادن معنويت، ارزش هاي انقلاب اسلامي و پيروي از انديشه هاي امام (ره) و رهنمودهاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب (مدّظلّه العالي) و اتحاد و همدلي، از نظام مقدس جمهوري اسلامي به عنوان عطيه الهي به خوبي محافظت کنیم.

با اميد روزي كه بهار اين انقلاب به بهار انقلاب جهاني حضرت مهدي (عج)بپيوندد.

افسانه اماني بابادي-مدير مؤسسه كوثر هستي
مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۰:۳۵

15 Feb 2020