۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۳۲۴۲۴
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد:

حماسه 9 دي، رسوايي سران خفته در فتنه/تقلب آرا، بهانه حرمت شکني عاشورا

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد گفت: حماسه 9 دي سران خفته در فتنه را رسوا کرد و ماهيت آن ها براي همگان مشخص شد.
حماسه 9 دي، رسوايي سران خفته در فتنه/تقلب آرا، بهانه حرمت شکني عاشورا
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ اسماعيل مولوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار بام ايران خبر  اظهار کرد: خطاي محافظاتي و استراتزيکي که فضاي دوريانه و معاونيه مسلکانه فتنه گران را که از ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ سازمان دهي شده بود در دي ماه ۱۳۸۸ با حمله به عاشوريان برهم زد و وجبهه حلقه فتنه را از موقعيت معاويه اي خارج و به وجه اي يزدي بدل نمود.

مولوي تصريح کرد: بزرگترين اشتباه تاريخي و استراتژيک فتنه گران داخلي و حاميان خارجي ناشي از شناخت ضعيف آن ها از عمق فرهنگ عاشورا در جامعه ايراني بود که همين خطا به لطف خدا به خيزش پر شور مردم مسلمان را در ۹دي منجر شد.

وي با اشاره به اينکه حماسه ۹ دي اشتباهي عبرت آموز براي ديگران بود تصريح کرد: اين اشتباه عبرت آموز بار ديگر فرموده امام راحل را تاييد نمود که اين محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و تبيين تفاوت هاي اساسي مابين محيط هاي سياسي معاويه اي و يزدي مي توان به سخنان مقام معظم رهبري نيز اشاره کرد که فرمودند در زير پرچم پيغمبر هم دشمن معلوم بود و هم دوست و زير پرچم امير المومنين دشمن و دوست آنچنان واضح نبود.

وي ادامه داد: در دوران اميرالمومنين (ع) نيز حرف هاي دشمن همان هايي بود که دوست مي زد و همان نماز جماعتي را مي خواندند که دوست مي خواند اما تفاوت از کجا تا کجا بود و فتنه ۸۸ نيز مصداق همان دوران است.

مولوي با بيان اينکه ماهيت جبهه دشمن براي همگان معلوم بود عنوان کرد: حماسه ۹ دي قيام عاشورا را براي مردم دوباره تکرار کرد.

وي افزود: در واقع محرم سال ۳۶ و محرم ۱۳۸۸ هر دو يکي بوده و آن اينکه غبارات فتنه را در جامعه اسلامي برون نشانده و فضا را شفاف نمودند.

مولوي خاطرنشان کرد: بايد مردم و مسئولان به‌ويژه مردم که باني نظام هستند و به مصالح حقه مادي و معنوي ايشان نظام رقم خورد، در همه عرصه‌ها هوشمندانه حضور داشته باشند و پيش‌گير حيله‌ها با حضور هوشمندانه آميخته با بصيرت ديني و سياسي باشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۵:۱۴

10 Jan 2020