۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۱۷۳۴۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

برگزاری ۲۷ نشست تخصصی در طرح تقویت مبانی اعتقادی/ 7500 نفر در دوره تخصصی طرح شرکت کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۲۷ نشست تخصصی در طرح تقویت مبانی اعتقادی در استان برگزار شد، گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در چهارده دوره تخصصی این طرح شرکت کردند.
برگزاری ۲۷ نشست تخصصی در طرح تقویت مبانی اعتقادی/ 7500 نفر در دوره تخصصی طرح شرکت کردند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی طرح تقویت مبانی اعتقادی را فرصت مناسبی برای تغییر باورها برشمرد و گفت: نشست‌های تخصصی این طرح با حضور دانشگاهیان، فرهنگیان و کارمندان در مجموعه فرهنگی تبلیغی بلاغ اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وی افزود: این نشست ها با حضور ۱۴ نفر از اندیشمندان فرهنگ دینی کشور از یازدهم مرداد تا ششم شهریور به مدت ۲۷ روز برگزار شد.

اروجی گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در مجموع در چهارده دوره تخصصی شرکت کردند که با هماهنگی‌های انجام شده برای شرکت کنندگان از طریق دفتر آموزش و پژوهش استانداری و آموزش و پرورش گواهی نامه صادر می‌شود.

وی استقبال شرکت کنندگان از مباحث و اساتید دعوت شده را مطلوب برشمرد و اظهار امیدواری کرد برگزاری این نشست ها در ارتقای فرهنگ دینی استان تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

اروجی با بیان اینکه همگان باید در رشد و ترویج سبک زندگی اسلامی مشارکت داشته باشند، برگزاری این طرح را جرقه ای برای فرهنگ سازی در این زمینه برشمرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۶:۵۴

28 Dec 2019