۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۲۹۸۶۰
حجت الاسلام والمسلمين صابري اراکي؛

چرا گوشي موبايل تحريم نمي‌شود؟!/هدف دشمنان از ترويج ماهواره و شبکه هاي اجتماعي بي تفاوت کردن جوانان نسبت به آرمان‌هاي انقلاب است

حجت‌الاسلام و المسلمين صابري اراکي گفت: تضعيف باورهاي ديني، بي‌هويت و بي‌تفاوت کردن جوانان نسبت به ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي از مهمترين اهداف استکبار جهاني در ترويج شبکه‌هاي ماهواه‌اي و شبکه‌هاي اجتماعي است.
چرا گوشي موبايل تحريم نمي‌شود؟!/هدف دشمنان از ترويج ماهواره و شبکه هاي اجتماعي بي تفاوت کردن جوانان نسبت به آرمان‌هاي انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت‌الاسلام و المسلمين ابوالفضل صابري اراکي در طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه‌زدایي در جمع مردم شهرستان لردگان گفت:  دشمنان در برهه‌هاي مختلف، با تحميل جنگ سخت، تهديد، ترور نخبگان و هجمه‌هاي فرهنگي درصدد نابودي نظام جمهوري اسلامي ايران برآمده‌اند، اما ملت فهيم ايران اسلامي هوشياري و بصيرت هميشه پشتيبان نظام بوده‌اند.

وي اظهار کرد: قصد دشمنان از ترويج ماهواره و شبکه‌هاي اجتماعي تضعيف باورهاي ديني و بي‌هويت کردن و بي‌تفاوت کردن جوانان نسبت به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است.

وي با بيان اينکه ما پنجره‌‌ها را مي‌بنديم که نامحرم نيايد، اما با ديش ماهواره نامحرم‌ترين‌‌ها را به خانه‌ها مي‌‌آوريم، گفت: کار ماهواره اين‌‌گونه است که وقتي به خانه ورود پيدا کند، حيا را از بين مي‌‌برد.

حجت‌الاسلام صابري اراکي با اشاره به نکاتي پيرامون شبکه‌هاي ماهواره‌‌اي و دست‌‌هاي پشت پرده اين شبکه‌‌ها تصريح کرد: جوانان در اين زمينه دقت و مراقبت کنند و با هوشياري دشمن خود را بشناسند و با تکيه بر عقل خود از نوشيدن اين جام زهرآلود جلوگيري کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمين صابري اراکي در طرح تقويت مباني اعتقادي مردم ولايتمدار لردگان، بیان داشت: يک روز جوانان ما را با بمب شيميايي مي‌زدند؛ اما امروز جوانان ما را با اينترنت و شبکه‌هاي اجتماعي مي‌زنند.

صابري اراکي در اين مراسم که باحضور مردم نمازگزار لردگان در مصلاي اولي‌الامر برگزار شد اضافه کرد: امروز در جامعه ما بايد سبک زندگي، اسلامي بشود.

استاد حوزه علميه بيان کرد: با کمال تأسف قرآن را بر سر مي‌گذاريم؛ اما سبک زندگي ما غربي شده است و رشد طلاق از رشد ازدواج سبقت گرفته است، 300 هزار طلاق در سال گذشته آمار خطرناکي است.

اراکي ادامه داد: گفتيم مسلمانيم اما سبک زندگي ما اسلامي نيست، کجاي مهريه‌ها اسلامي است، کجاي قرآن گفته عروسي در تالار باشد.

وي، تغيير سبک زندگي را از توطئه‌هاي غرب عليه مردم مسلمان ايران دانست و تأکيد کرد: غربي‌ها لباس ما را عوض کردند، آرايش موها را عوض کردند و ذائقه غذايي را عوض کردند.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: در زماني که ما تحريم بوديم آمريکاي جنايتکار دارو را تحريم کرد، انرژی را تحريم کرد، کارخانجات، هواپيما، نفت و ديگر موارد را تحريم کرد؛ اما سئوال من اين است، چرا گوشي موبايل را تحريم نکرد؟ چرا آخرين ورژن گوشي وارد ايران مي‌شود؟ چون مي‌خواهند با اين موبايل ما را بکشند، يک روز جوانان ما را با بمب شيميايي مي‌زدند؛ اما امروز جوانان ما را با اينترنت مي‌زنند.

مهمان طرح تقويت مباني اعتقادي در بين نمازگزاران لردگان گفت: درمان اين است که اگر سبک زندگي اسلامي باشد آمريکا نمي‌تواند در ما نفوذ کند، هشت سال دفاع مقدس جوانان ما جلو توپ و تانک دشمن ايستادند چون سبک شان عاشورايي بود.

انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۶:۳۳

27 Dec 2019