۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۶۵۲۰

روحانیت در خط مقدم تحقق حماسه سیاسی قرار دارد

روحانیت در خط مقدم تحقق حماسه سیاسی قرار دارد
سید سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت‌های بالایی برخوردار است و این موضوع از نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی بیش از پیش قابل درک است.
وی افزود: آنچه در تحقق حماسه سیاسی نقش کلیدی و مهم دارد، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح است.
زمانیان با بیان اینکه تحقق حماسه سیاسی وظیفه همنه آحاد جامعه است، تصریح کرد: برهمین اساس هر یک از اقشار جامعه وظیفه دارند تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گرفته و از همه توان و ظرفیت‌های موجود بهره بگیرند.
عضو فراکسیون روهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش کلیدی روحانیت در تاریخ انقلاب اسلامی، اذعان کرد: روحانیت همواره در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از نقش و تاثیرگذاری بالایی در امور فردی و اجتماعی مردم برخوردار بوده است.
زمانیان با بیان اینکه روحانیت سردمدار حرکات انقلابی و اسلامی است، افزود: روحانیت در هر دوره و مقطعی نقش خود را به خوبی ایفا کرده و با حرکت خود مسیر و چشم‌انداز روشنی برای مردم کشور ترسیم کرده است.
وی با بیان اینکه روحانیت در خط مقدم تحقق حماسه سیاسی است، گفت: روحانیان نه تنها در خط مقدم قرار داشته بلکه وظیفه شرعی دارند که مردم را در مساجد، حسینیه‌ها و اماکن عمومی به حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح تشویق کنند.
انتهای پیام/  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۴:۱۲

16 Jan 2020