۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۶۳۰۴

عشایر از مهمترین سرمایه‌های کشور هستند

عشایر از مهمترین سرمایه‌های کشور هستند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر  دوشنبه در مجمع عالی عشایر این استان اظهار کرد: حضور در جمع عشایر بسیار ارزشمند و بابرکت است و تلاش می‎شود تا این جمع ولایی و حماسه‌ساز با مقام معظم رهبری نیز دیدار داشته باشد.
وی با بیان اینکه عشایر دارایی‌های غنی کشور به شمار می‎روند، افزود: سخنان و مطالباتی که عشایر استان در این جلسه مطرح کردند توانمندی‌ها و استعدادهای بالای علمی، فکری و هنری آن‌ها را بیش از پیش نشان داد.
نکونام ادامه داد: این مردم دلیر در حالی که در زیر سیاه چادرها و دره‌ها و کوه‌ها زندگی می‌کنند اما دارای زبان گویا، چشم بینا و دلی بصیر هستند و از فهم و درک بالا در مسائل اخلاقی، اعتقادی و سیاسی برخوردار هستند.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه عشایر از توانمندی‌ها و استعدادهای بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: باید بستر لازم برای بروز و ظهور این استعدادها و ظرفیت‌ها فراهم شود.
نکونام با اشاره به سختی‌ها و مشکلات زندگی عشایری، اظهار کرد: نتیجه این زندگی سخت و مشقت‌بار عرضه انسان‌های صاف و پاک دل به جامعه است و این بالاترین دارایی کشور است.
وی در ادامه با بیان اینکه تنها راه حق، راه ولی‌فقیه است، تصریح کرد: عشایر کشور از ولایی‌ترین اقشار به شمار می‎رود و در طول عمر 34 ساله انقلاب این موضوع بارها اثبات شده است.
نکونام خاطرنشان کرد: تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی وظیفه همه اقشار جامعه است و با شناخت ویژگی‌هایی که از عشایر داریم بی‎شک یکی از مهمترین اقشار حماسه‌ساز کشور در 24 خرداد ماه هستند.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۹:۰۹

12 Jan 2020