۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۲۸۰۱۳
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري:

زنان در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی تاثیرگذارند

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري گفت: تحقق عملی اقتصاد مقاومتی زمانی امکان‌پذیر است که از تمامی نیروهای جمعیتی استفاده شود از این‌رو اگر فرصت اشتغال و فعالیت اقتصادی به زنان داده شود در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نیز می‌توانند اثرگذار باشند.
زنان در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی تاثیرگذارند
به گزارش جهانبین نیوز؛ با حضور مديرعامل و رئيس هيات مديره، جمعي از معاونين و بانوان شاغل در شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري مراسم تجليل از مقام شامخ زن و روز مادر در دفتر مديرعامل اين شركت برگزار شد.

قاسم حبيبي مشاوره فرهنگي شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن به تمام مادران این سرزمین اظهار کرد: حضرت زهرا (س) الگوی تمام نمای تمامی آحاد مردم است.

وی با بیان اینکه در جامعه‌ای قرار داریم که حضرت زهرا (س) الگوی رفتار و اندیشه است، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) جزء زنان بزرگ اسلام است.

وی تصریح کرد: زنان مسلمان باید از مکتب بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) درس بگیرند و با سلاح عفت و ایمان جامعه خود را حفظ و نسل‌های آینده را هدایت کنند.

عليرضا شفيع‌زادهرئيس هيات مديره شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري در ادامه اين مراسم گفت: در نظام اسلامی زن می‌تواند به عنوان یک انسان فعال در کنار مردان فعالیت اجتماعی داشته چراکه رهبر انقلاب نیز چشم‌انداز روشنی را پیرامون نقش زنان در تداوم اسلام تدوین کردند پس توجه به اشتغال زنان باید مدنظر مسئولان و متولیان امر قرار گیرد.

وی اظهار کرد: دولت تدبیر و امید بر این اعتقاد است که زنان مسیر تعالی را راحت‌تر و در سطوح مختلف مدیریت جامعه طی می‌کنند و دولت بر این اساس وظیفه دارد برابر بانوان و آقایان فرصت‌های مناسبی ایجاد و مسئولان را به این سمت سوق دهد.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري با تاکید بر اینکه اگر شرایط را برای حضور زنان فراهم کنیم شادی و نشاط نیز به خانواده‌ها بر می‌گردد، گفت:
اگر بتوانیم خانواده‌ها را از محورهای کنونی نجات دهیم بسیاری از مشکلات نیز رفع می‌شود.

وي نقش زنان در اقتصاد مقاومتی را مهم عنوان کرد و گفت: تحقق عملی اقتصاد مقاومتی زمانی امکان‌پذیر است که از تمامی نیروهای جمعیتی استفاده شود از این‌رو اگر فرصت اشتغال و فعالیت اقتصادی به زنان داده شود در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نیز می‌توانند اثرگذار باشند.

در پايان اين مراسم با اهداي گل و هدايايي توسط رئيس هيات و مديره مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري از پرسنل شاغل در اين شركت تجليل شد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۹:۴۷

27 Dec 2019