۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۳۲۴۲۳

فتنه 88 چراغ سبز منافقين به دشمن/حماسه 9 دي ، انقلابي ديگر در انقلاب

مسئول سازمان بسيج رسانه چهارمحال و بختياري گفت: فتنه 88 نمايش چراغ سبز منافقين به دشمنان براي براندازي نظام بود.
فتنه 88 چراغ سبز منافقين به دشمن/حماسه 9 دي ، انقلابي ديگر در انقلاب
به گزارش جهانبین نیوز عيسي حيدري رئيس بسيج رسانه چهارمحال و بختياري در گفت و گو با خبرنگار بام ايران خبر؛ با اشاره به نقش فتنه در تحريم‌هاي جديد با ايران اظهار کرد: با شروع فتنه وبوجود آمدن تجمعات خياباني ونافرماني هاي مدني، دشمن فرصت را غنيمت شمرد و به تحريک افراد شرکت کننده در تجمعات پرداخت.

وي با اشاره به اينکه، تعدادي از داخل نيز به دشمن گرا دادند که فشار را به نظام از طريق تحريم ها بيشتر نمايند تا نارصايتي مردمي بيشتر شده و بتوانند به اهداف شومي که از غرب به آن ها رسيده بود دست پيدا کنند تصريح کرد: دشمنان که منتظر فرصت بودند، نسبت به تشديد تحريم ها اقدام کرده تا بتوانند فشار بيشتري به کشور وارد نمايند.

حيدري ادامه داد: بوجود آمدن فتنه باعث بوجود آ مدن فرصتي براي مزدوران داخلي گرديد تا از فرصت فراهم شده براي نا امن کردن جامعه جهت تحت فشار قرار دادن نظام وحکومت استفاده کنند.

وي يادآور شد: در زمان فتنه عده اي فرصت را براي تسويه حساب و به چالش کشيدن نظام واينکه شايد بتوانند از آ ب گل آ لودي که ايجاد کرده‌اند به دنبال مطامع شيطاني خويش بوده اند و نتوانستند به اهداف شوم خود دست پيدا کنند، حقيقت ماجرا براي عموم مردم مشخص شد و از مواضع قبلي خود عقب نشيني کردند.

حيدري بابيان اينکه نقش کشور هاي غربي در فتنه برهيچ کسي پوشيده نيست عنوان کرد: آ ن ها برنامه ريزي چند ساله براي ايجاد فتنه داشته اند و با گذشت زمان و آشکار شدن ابعاد فتنه، هدايت مزدوران داخلي وفتنه گر برهمگان مسجل شد.

مسئول سازمان بسيج رسانه چهار محال و بختياري گفت: خود دولت هاي غربي به همکاري با ايادي خودفروخته غربي داخلي اعتراف نمودند.

حيدري اظهار کرد: روز نهم دي ماه روز تجلي ايمان ، روز تجديد عهد با امام وآرمان هاي انقلاب اسلامي بود.

وي تصريح کرد: روز ۹ دي تبلور ايمان راسخ مردم در برابر اراده استکبار بود وباعث آشکار شدن ابعاد و ريشه و عمق فتنه بود.

حيدري يادآور شد: از حمايت هاي ديگر کشور هاي غربي در بوجود آمدن فتنه، تجهيز نيروهاي داخلي به سيستم هاي رسانه اي وراه اندازي چندين شبکه فارسي زبان براي ارسال پيام هايشان به نيروهاي مزدور در داخل بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۹:۴۹

17 Jan 2020