۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۳۱۴۳۳

بي توجهي مسئولين به شرکت پرسي گاز ، نان400خانوار را آجر مي کند!!!

شرکت پرسي گاز تنها نيازمند حمايت معنوي از سوي مسئولين استان چهارمحال و بختياري است و چنانچه حمايتي صورت نگيرد اين شرکت تعطيل و 400 نفر به جمع بيکاران چهارمحال و بختياري افزوده خواهد شد.
بي توجهي مسئولين به شرکت پرسي گاز ، نان400خانوار را آجر مي کند!!!
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر؛ شرکت پرسي گاز مشکلات متعددي ازجمله فروش و عرضه گاز مايع خود دارد و چنانچه مسئولين بالا دست در اين استان با استان اصفهان قراردادي براي خريد سلندرهاي گاز و گاز مايع نکنند توليدات در اين استان با مشکل مواجه نخواهد شد.

استان اصفهان براي فروش محصولات خود سهميه در اين استان دارد در صورتي که برخي از شرکت هاي اصفهاني بيشتر از سهميه خود محصولات خود را در اين استان به فروش مي رساند که اين امر تخلف به شمار مي رود و متاسفانه با لابي گري و تنها با جريمه اي مختصر باز هم به کار خود ادامه مي دهند.

شرکت پرسي گاز به تنهايي مي تواند جوابگو نيازهاي کل استان باشد و وقتي اين استان ظرفيت کافي براي توليد سلندرهاي گاز را دارد دليلي ندارد ازبرخي شرکت هاي استان اصفهان گاز خريداري شود.

اگر مسئولين اين شرکت را حمايت نکنند و تنها از ظرفيت خود استان استفاده نکنند نيرو هاي اين شرکت اخراج مي شود چراکه سال گذشته به خاطر نداشتن کار دو کار گر اخراج و سال بعد يک نگهبان از نيروهاي اين شرکت کم شد و اگر اين مسئله ادامه پيدا کند تا سه سال آينده اين شرکت به طور کامل تعطيل خواهد شد.

گزارشات حاکي از آن است که در حال حاضر شرکت پرسي گاز زمينه اشتغال ۴۰۰ نفر را به طور مستقيم و غيرمستقيم فراهم کرده است.

اين شرکت به صعب العبور ترين مسيرها و روستاها در اين استان هم گازرساني کرده است اما شرکت هاي اصفهان براي فروش محصولات خود گل سرسبد شهرهاي اين استان مانند بروجن و... را انتخاب کرده اند.

اين شرکت از دولت چيزي نمي خواهد جز حمايت کردن و اگر مسئولين اين استان حمايتشان کنند و از بيرون استان سهمي نگيرند قطعا موفق تر خواهند بود.

6 ماه دوندگي و نامه نگاري به استانداري، شرکت گاز، شرکت نفت، سازمان صنعت و معدن و تجارت اين استان از سوي شرکت پرسي گاز درخصوص استفاده از ظرفيت محصولات اين شرکت شده است اما متاسفانه حتي يک جواب هم از سوي اين ادارات به آن ها داده نشده است.

اين شرکت متعلق به صندوق بازنشستگي و تامين اجتماعي است که با با ۵ ميليارد تومان سرمايه گذاري محتاج حمايت معنوي مسئولين استاني است و چنانچه حمايتي صورت نگيرد اين شرکت با ۴۰۰ نفر نيرو بايد تعطيل شود.

گويا حقوق و مزاياي نيرو هاي اين شرکت به موقع پرداخت مي شود و کم کردن نيرو هاي اين شرکت موجب بي درآمدي بسياري از خانواده ها نيز مي شود.

در جواب برخي از مسئولين اين استان که مي گويند شرکت هاي اصفهان گاز را زير قيمت مصوب در اين استان به فروش مي رسانند بايد گفت: براساس صحبت هاي معاون اول رئيس جمهور ارزان فروشي جرم است و درثاني فروش ارزان تر به نفع رابطه ها است و هيچ نفعي به حال مصرف کننده نخواهد داشت.

گزارش: مرضيه عالي پور هفشجاني

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۰۹:۴۲

27 Dec 2019