۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۲۹۱۹۳
باحضور خوشنويسان چهارمحال و بختياري:

برگزاري طرح کتابت قرآن کريم در مصلي شهرکرد

مسئول بسيج جامع زنان گفت:طرح کتابت قرآن کريم در مصلي شهرکرد با همت بسيج جامع زنان و با همکاري فرهنگي اجتماعي سپاه قمربني‌هاشم ، بسيج هنرمندان، دارالقرآن و سازمان تبليغات اسلامي برگزار شد.
برگزاري طرح کتابت قرآن کريم در مصلي شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز خانم احمدپور مسئول بسيج جامع زنان در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: اين طرح با هدف فرهنگ‌سازي براي ايجاد انگيزه در طرح کتابت اجرا شده است.

وي با اشاره به اينکه، در حديثي از حضرت علي (ع) گفته شده که هرکس بتواند يک بسم الله الرحمن الرحيم بنويسد خداوند همه گناهان او را خواهد بخشيد تصريح کرد: اين حديث به جوانان ما اين انگيزه را مي‌دهد که در چنين طرح‌هايي شرکت داشته باشند.

احمدپور با بيان اينکه اين طرح از طريق صدا و سيما فراخواني شده بود اذعان داشت: با فراخواني صدا و سيما ۷۰ نفر از خوشنويسان استان در اين طرح ثبت‌نام کردند و همين تعداد نيز حضور يافتند.

وي خاطرنشان کرد: در پايان کار اين طرح به صورت يک قرآن مدون به آستان مقدس امام‌زادگان دومعصوم اهدا خواهد گرديد.

مسئول بسيج جامع زنان گفت: اين چنين طرح‌ها مي‌تواند دل‌هاي خاموش هم روشن کند و جوانان نيز به برکت نور قرآن هدايت گردند.

احمدپور با بيان اينکه ۶۰۴ صفحه طبق شماره‌بندي بين خوشنويسان توزيع گرديد بيان داشت: افراد به صورت نمادين يک يا دو صفحه از صفحات قرآن را خوشنويسي خواهند کرد و بعضا تا ۱۰ صفحه تقبل کردند که بنويسند و به ما تحويل دهند.

وي با تاکيد بر اينکه هنرمندان استان ما توانايي اين کار را خواهند داشت اظهار کرد: اميد است اين کار، بسيار با ارزش و برجسته در کل کشور بروز پيدا کند.

لازم به ذکر است اين برنامه باحضور خوشنويسان برجسته استان که به صورت هنري به کتابت آيات قرآن مي‌پردازند و هر صفحه تقديم به يکي از شهداي دانش‌آموز مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۳:۴۶

29 Dec 2019