۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۱۴۱۵۳
مدیرکل آموزش وپرورش در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز:

۱۷ اردیبهشت ماه معلمان نمونه استان با مقام معظم رهبری دیدار می کنند

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ضمن تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم درشهرکرد گفت:روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه معلمان نمونه استان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت.
۱۷ اردیبهشت ماه معلمان نمونه استان با مقام معظم رهبری دیدار می کنند
علیرضا کریمیان در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با اشاره به اهمیت و بزرگداشت مقام معلم، اظهار کرد: نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بسیار مهم جلوه می‌کند. چرا که معلمان جامعه، انسان سازان نسل بعدی‌اند، لذا نقش آنان به گفته حضرت امام خمینی (ره) همچون نقش انبیا است برای مردم.

وی خاطرنشان کرد: معلمی شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر توانمندی است معلمی در قرآن به عنوان جلوه ای از قدرت لایزال الهی نخست ویژه ذات مقدس خداوند تبارک و تعالی است.

کریمیان با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در استان، گفت: از روز جمعه ۱۲ اردیبهشت ماه مصادف با آغاز هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم برنامه های آموزش و پرورش استان با تجلیل از معلمان نمونه استان در تالار فرهنگ آموزش و پرورش، شروع می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بعد از این مراسم، فرهنگیان نمونه استان در نماز جمعه شهرکرد شرکت خواهند کرد، افزود: قبل از خطبه های نماز جمعه شهرکرد، برنامه ها و اقدامات مهم آموزش و پرورش استان را برای مردم استان تشریح خواهیم کرد.

کریمیان برگزاری مسابقات ورزشی طناب زنی در پارک ملت شهرکرد، مراسم نمادین سپاس معلم در مناطق آموزش و پرورش استان، نمایشگاه آثار شهید مطهری، دیدار فرهنگیان با ائمه جمعه و جماعات استان، دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم رشد در شهرکرد و بروجن و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهداء توسط معلمان استان را از دیگر برنامه های مهم آموزش و پرورش در هفته بزرگداشت مقام معلم عنوان کرد.

وی با اشاره به مهمترین برنامه آموزش و پرورش استان در این هفته، گفت: روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه معلمان نمونه استان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۶:۱۲

26 Dec 2019