۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۲۰۷۲۳
همزمان با دهه فجر؛

چهار طرح عمران شهری شهرداری شهرکرد افتتاح شد

همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، شهردار شهرکرد و رئیس و اعضای شورای اسلامی این شهر چهار طرح عمران شهری شهرداری شهرکرد افتتاح شد.
چهار طرح عمران شهری شهرداری شهرکرد افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز نورالله غلامیان دهکردی اظهار کرد: ساختمان اداری شهرداری مسکن مهر منظریه، باند دوم کمربندی ۱۵ خرداد، پل هوایی بلوار رهبر اشکفتک و مسیل خیابان بوعلی سینا از جمله ی این طرح ها هستند که مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفتند.

وی افزود: برای اجرای این چهار پروژه افزون بر ۴۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و داخلی شهرداری شهرکرد هزینه شده است.

شهردار شهرکرد در مراسم افتتاح ساختمان شهرداری منظریه نیز اظهار کرد: این مجموعه اداری و خدماتی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۶۶ متر مربع ساخته شده است.

نورالله غلامیان دهکردی افزود: برای اجرای این پروژه که از سال ۱۳۹۱ آغاز شده است ۸ میلیارد ریال هزینه شده است که برای تکمیل محوطه سازی آن ۲ میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.

وی با اشاره به ساخت بیش از ۶ هزار واحد مسکونی در مسکن مهر منظریه که زمینه سکونت شهروندان را فراهم نموده است، افزود: تأسیس شهرداری در این شهرک در تسریع ارائه خدمات هر چه بیشتر به شهروندان ساکن در مسکن مهر ضروری است.

شهردار شهرکرد همچنین با اشاره به استقرار سازمان تاکسیرانی شهرداری در طبقه دوم این مجموعه افزود: بخشی از مشکلات عبور و مرور شهروندان شهرک منظریه با خدمات دهی این سازمان نیز مرتفع می شود.

غلامیان دهکردی خاطر نشان ساخت: شهرداری شهرکرد همواره به عنوان یک نهاد غیردولتی، در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و حل مشکلات شهر تلاش شبانه‌روزی می‌کند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۵:۳۶

1 Jan 2020