۰
plusresetminus
در سال ها و ماه های اخیر اگر اخبار را پی گیری کرده باشید حتما این موضوع را تائید می کنید که اخبار روزانه ی سایت ها،خبرگزاری ها،روزنامه ها و تلوزیون خالی از اتفاقات تروریستی نیست. اتفاقاتی که دل هر شنونده ای را به درد می آورد و از آن بدتر اینکه اغلب این اتفاقات توسط عده ای با اهداف از پیش تعریف شده علیه مسلمانان صورت می گیرد.
آیا وقت آن نرسیده که به ریسمان محکم الهی چنگ زنیم و طومار عمر مستکبران را در هم بپیچیم؟
به گزارش جهان بین نیوز، سال هاست که اخبار تلوزیون، روزنامه ها و سایت ها پر شده است از جنایت عده ای انسان علیه عده ای دیگر، روزی از کشتار بی رحمانه ی اسرائیلی ها در فلسطین خبر می رسد و روز دیگر از جنایت داعش در سوریه و عراق. جالب اینجاست که عده ای که تعدادشان به حساب هم نمی آید دارند اینگونه اقدامات التهاب آمیز را سازماندهی و اجرا می کنند. موید این گفته تعداد گروهک داعش در برابر ملت سوریه و عراق است اما همین تعداد کم و محدود یک امت را با دردسر روبرو کرده است. چه باید کرد؟ تا کی باید جنایات عده ای وحشی و دیوانه علیه تمدن های بزرگ و دیرپا ادامه داشته باشد؟

۱۴۳۵ سال از روزگاری می گذرد که بنای دین مبین اسلام نهاده شد و پس از ادیانی چون یهودیت و مسیحیت دین اسلام به عنوان کاملترین دین الهی معرفی شد.

از همان روزگار و چه بسا پیش از آن اسلام مورد هجمه ی کسانی قرار گرفت که با گسترش آن منافع دنیوی خود را از دست می دادند. پیامبر اسلام اولین کسی بود که به دلیل ایمانش به خدای متعال مورد هجمه یهودیان و کافران زمان قرار گرفت و پس از ایشان نیز ائمه ی اطهار و پیروانشان از گزند این آسیب ها در امان نماندند و در طول تاریخ پیروان دین اسلام آسیب ها و ستم های بسیاری را متحمل شده اند.

۱۴۳۵ سال از عمر دین اسلام گذشته است و اکنون در دوران غیبت حضرت صاحب الامر و الزمان قرار داریم اما دشمنی با اسلام و مسلمین نه تنها کمتر از گذشته نشده است که اصحاب کفر و جور، آقایی و اعتلای اسلام در جهان را بر نمی تابند و از هر روشی برای نابودی آن بهره می برن.

کافران، مستکبران، منافقان، جانیان و شیاطین چون می دانند بزرگی و عظمت اسلام به معنای نابودی و اضمحلال آنان است سالیان سال است که با یکدیگر متحد و یکپارچه شده اند و کمر همت به نابودی اسلام و مسلمین بسته اند و در این هدف ثابت قدم و استوارند اما در این سوی جبهه که جبهه ی حق و راستی است گویا هنوز مسلمانان نمی خواهند باور کنند که دشمن همه ی آنان یکی است و زمان اتحاد و همدلی شان فرارسیده است.

هر روز از گوشه و کنار جهان خبر می رسد که جنایتی علیه اسلام و مسلمین به وقوع پیوسته است. یک روز داعش تیتر اخبار می شود و روز دیگر کشتار مسلمانان فلسطینی توسط اسرائیل اما هیچ عکس العملی از امت اسلام نشان داده نمی شود.

تا کی باید اسلام شاهد تفرقه و چند گروهی و چند دستگی باشد؟ تا چه زمانی باید اسلام از تفرقه ی مسلمانان ضربه ببیند؟ آیا وقت آن نرسیده است که همه ی ما مسلمانان با محوریت دین مبین اسلام و پیروی از احکام این دین مبین و قرآن به ریسمان محکم الهی چنگ زنیم و طومار کفار و متجاوزان را در هم بپیچیم؟

مهدی بهزادی/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۶:۵۶

26 Dec 2019