کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیا وقت آن نرسیده که به ریسمان محکم الهی چنگ زنیم و طومار عمر مستکبران را در هم بپیچیم؟

19 تير 1393 ساعت 10:40

در سال ها و ماه های اخیر اگر اخبار را پی گیری کرده باشید حتما این موضوع را تائید می کنید که اخبار روزانه ی سایت ها،خبرگزاری ها،روزنامه ها و تلوزیون خالی از اتفاقات تروریستی نیست. اتفاقاتی که دل هر شنونده ای را به درد می آورد و از آن بدتر اینکه اغلب این اتفاقات توسط عده ای با اهداف از پیش تعریف شده علیه مسلمانان صورت می گیرد.


به گزارش جهان بین نیوز، سال هاست که اخبار تلوزیون، روزنامه ها و سایت ها پر شده است از جنایت عده ای انسان علیه عده ای دیگر، روزی از کشتار بی رحمانه ی اسرائیلی ها در فلسطین خبر می رسد و روز دیگر از جنایت داعش در سوریه و عراق. جالب اینجاست که عده ای که تعدادشان به حساب هم نمی آید دارند اینگونه اقدامات التهاب آمیز را سازماندهی و اجرا می کنند. موید این گفته تعداد گروهک داعش در برابر ملت سوریه و عراق است اما همین تعداد کم و محدود یک امت را با دردسر روبرو کرده است. چه باید کرد؟ تا کی باید جنایات عده ای وحشی و دیوانه علیه تمدن های بزرگ و دیرپا ادامه داشته باشد؟

۱۴۳۵ سال از روزگاری می گذرد که بنای دین مبین اسلام نهاده شد و پس از ادیانی چون یهودیت و مسیحیت دین اسلام به عنوان کاملترین دین الهی معرفی شد.

از همان روزگار و چه بسا پیش از آن اسلام مورد هجمه ی کسانی قرار گرفت که با گسترش آن منافع دنیوی خود را از دست می دادند. پیامبر اسلام اولین کسی بود که به دلیل ایمانش به خدای متعال مورد هجمه یهودیان و کافران زمان قرار گرفت و پس از ایشان نیز ائمه ی اطهار و پیروانشان از گزند این آسیب ها در امان نماندند و در طول تاریخ پیروان دین اسلام آسیب ها و ستم های بسیاری را متحمل شده اند.

۱۴۳۵ سال از عمر دین اسلام گذشته است و اکنون در دوران غیبت حضرت صاحب الامر و الزمان قرار داریم اما دشمنی با اسلام و مسلمین نه تنها کمتر از گذشته نشده است که اصحاب کفر و جور، آقایی و اعتلای اسلام در جهان را بر نمی تابند و از هر روشی برای نابودی آن بهره می برن.

کافران، مستکبران، منافقان، جانیان و شیاطین چون می دانند بزرگی و عظمت اسلام به معنای نابودی و اضمحلال آنان است سالیان سال است که با یکدیگر متحد و یکپارچه شده اند و کمر همت به نابودی اسلام و مسلمین بسته اند و در این هدف ثابت قدم و استوارند اما در این سوی جبهه که جبهه ی حق و راستی است گویا هنوز مسلمانان نمی خواهند باور کنند که دشمن همه ی آنان یکی است و زمان اتحاد و همدلی شان فرارسیده است.

هر روز از گوشه و کنار جهان خبر می رسد که جنایتی علیه اسلام و مسلمین به وقوع پیوسته است. یک روز داعش تیتر اخبار می شود و روز دیگر کشتار مسلمانان فلسطینی توسط اسرائیل اما هیچ عکس العملی از امت اسلام نشان داده نمی شود.

تا کی باید اسلام شاهد تفرقه و چند گروهی و چند دستگی باشد؟ تا چه زمانی باید اسلام از تفرقه ی مسلمانان ضربه ببیند؟ آیا وقت آن نرسیده است که همه ی ما مسلمانان با محوریت دین مبین اسلام و پیروی از احکام این دین مبین و قرآن به ریسمان محکم الهی چنگ زنیم و طومار کفار و متجاوزان را در هم بپیچیم؟

مهدی بهزادی/


کد مطلب: 15954

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/note/15954/آیا-وقت-نرسیده-ریسمان-محکم-الهی-چنگ-زنیم-طومار-عمر-مستکبران-هم-بپیچیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir