۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۲۴۵۹۴
رقابت‌های جام جهانی والیبال- ژاپن؛

پیروزی آسان ایران برابر مصر/ ۴ برد و ۷ شکست در کارنامه مردان کواچ

تیم ملی والیبال ایران آخرین دیدار خود در جام جهانی را صبح امروز برابر مصر برگزار کرد و با ارایه یک بازی خوب حریف نه چندان قدرتمند خود را به راحتی شکست داد. این چهارمین برد ایران در یازده بازی بود.
پیروزی آسان ایران برابر مصر/ ۴ برد و ۷ شکست در کارنامه مردان کواچ
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  مهر، تیم ملی والیبال ایران آخرین دیدار خود در جام جهانی ژاپن را از ساعت ۵:۴۰ امروز چهارشنبه مقابل مصر در شهر توکیو برگزار کرد و با ارایه یک بازی برتر مقابل حریف نه چندان قدرتمند آفریقایی خود پیروزی ۳ بر صفر را رقم زد. تیم کشورمان در این مسابقه به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۲۳ برنده شد. این چهارمین برد شاگردان کواچ در جام جهانی بود. تیم ایران ۷ شکست را در کارنامه خود ثبت کرد.

شروع قدرتمندانه ایران

تیم ایران که با ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، سامان فائزی، میلاد عبادی پور، سیدمحمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور و مهدی مرندی (لیبرو) به میدان رفته بود از ابتدای ست نخست دقت را چاشنی کار خود کرد و امتیازگیری را با این برنامه خود تداوم بخشید. شاگردان کواچ با سرویس های خوبی که زدند وقت اول استراحت فنی را ۸ بر ۴۵ پیش افتادند. در ادامه تیم مصر با سرویس های عبداللهی فاصله را کمتر کرد.

بازیکنان کشورمان که نمی خواستند مصر بر بازی مسلط شود در دریافت‌ها دقت بیشتری به خرج دادند و در دفاع روی تور مهاجمان مصر را کنترل کردند تا وقت دوم را نیز ۱۸ بر ۱۴ برنده شوند. شاگردان کواچ این فاصله را در با دفاع های خوب موسوی و سرویس های فائزی و عبادی پور افزایش دادند و ست نخست را به راحتی ۲۵ بر ۱۸ برنده شدند.

دفاع روی تور مستحکم

تیم ایران از شروع ست دوم با شناختی که از مصر پیدا کرده بود در دفاع روی تور بخصوص با بازی خوب موسوی امتیازات زیادی را کسب کرد و خیلی زود برتری ۸ بر ۲ را در وقت نخست استراحت فنی به ثبت رساند. تیم مصر در ادامه تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کرد ولی این ایران بود که با دفاع روی تور مستحکم خود امتیازات بیشتری کسب کرد و وقت دوم استراحت فنی را هم ۱۶ بر ۶ پیشی گرفت.

مصر در بازگشت دوباره به زمین در خط حمله خود تغییرات دیگری ایجاد کرد تا شاید از این طریق در روند امتیازگیری ایران وقفه ای ایجاد کند ولی بازی خوب شاگردان کواچ در تمامی بخش ها باعث شد تا ایران زودتر از آنچه که تصور می رفت به امتیاز پایانی برسد و مصر را در ست دوم ۲۵ بر ۱۱ پشت سر بگذارد.

بازگشت به موقع شاگردان کواچ

تیم مصر در ست سوم کمی بهتر بازی را شروع کرد که این به بی انگیزگی بازیکنان ایرانی هم باز می‌گشت. مصری‌ها در این ست دریافت‌های اول بهتری داشتند و با بازی ترکیب خود وقت اول ست نخست را هم ۸ بر ۵ پیش افتادند با این حال تیم ایران در امتیاز ۱۱ با مصر برابر شد و در ادامه ۱۳ بر ۱۱ هم پیش افتاد تا سرمربی مصر تقاضای تایم اوت کند.

تیم ایران وقت دوم استراحت فنی این ست را ۱۶ بر ۱۳ برای خود ثبت کرد ولی پس از آن مصر خود را به یک امتیازی ایران رساند که با چرخش ارنج در تیم ایران و حضور موسوی در بین سه نفر زیر تور شرایط یه سود تیم کشورمان بازگشت. با وجود سرویس‌های خوبی که مصری‌ها در زدند تیم ایران ست سوم را ۲۵ بر ۲۳ برد تا در مجموع این ۳ بر صفر برنده شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۸:۰۴

29 Dec 2019