۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۳۰۱۶۴
فرماندار شهرستان سامان:

16 پروژه در هفته دولت در شهرستان سامان به بهره‌برداري مي‌رسد

فرماندار شهرستان سامان از تکميل 16 پروژه عمراني، کشاورزي، بهداشت، صنعتي، برق اين شهرستان براي بهره‌برداري در هفته دولت خبر داد.
16 پروژه در هفته دولت در شهرستان سامان به بهره‌برداري مي‌رسد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سعيد صالحي اردلي فرماندار شهرستان سامان در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با گراميداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر و هفته دولت گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۶ پروژه در اين شهرستان همزمان با هفته دولت در بخش‌هاي مختلفي ازجمله عمراني، کشاورزي، بهداشت، صنعتي، برق و... آماده بهره‌برداري است،

وي با بيان اينکه در هفته دولت ۹ پروژه بهره‌برداري و کلنگ‌زني و هفت پروژه افتتاح خواهد شد و براي احداث و تکميل اين تعداد پروژه ۵۹ ميليارد و ۵۰۸ ميليون ريال اعتبار درنظر گرفته شده است.

وي با بيان اينکه سالن ورزشي شوراب صغير، جهاد دانشگاهی شهرستان سامان و خانه بهداشت شهرستان سامان در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

صالحي بیان داشت: اجراي طرح هادي روستايي هوره، زيرسازي و آسفالت معابر روستايي سامان، ساختمان دهياري‌هاي چم‌خليفه، مارکده، دشتي و ياسه‌چاي، اجراي طرح هادي روستاي چم‌خليفه و نصب ترانس و بهينه‌سازي شبکه با هدف کاهش شعاع تغذيه دافع افت ولتاژ و مزرعه پنجه آفتاب توليد قند و شکر، را از ديگر طرح‌هاي شاخص اين شهرستان در هفته دولت هستند.

فرماندار شهرستان سامان گفت: در آيين افتتاح نمادين طرح‌ها، در شهرک صنعتي شمالي یک سامان در محل پروژه پنجه آفتاب توليد قند و شکر که باحضور استاندار چهارمحال و بختياري و معاون وزير صنعت معدن و تجارت کشور افتتاح می‌شود.

صالحي بيان داشت: با راه‌اندازي ۱۶ پروژه از اين تعداد، زمينه اشتغال بيش از ۷۵ نفر در اين شهرستان فراهم خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۴:۱۸

26 Dec 2019