۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۲۸۲۳۹

ستاد بحران شهرداری شهرکرد در پی بارش برف بهاری فعال شد

شهردار شهرکرد از فعال شدن ستاد حوادث این شهرداری و خدمات رسانی در پی بارش ناگهانی برف بهاری در سطح معابر شهری خبر داد.
ستاد بحران شهرداری شهرکرد در پی بارش برف بهاری فعال شد
نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد در گفت و گو با جهانبین نیوز با اشاره به بارش برف ناگهانی در مرکز استان گفت: از ساعات اولیه بامداد تعداد ۱۵۰ نفر نیروی خدماتی با ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین مشغول به فعالیت و اقدام به بازگشایی مسیل ها، رفع آبگرفتگی ها، تکاندن برف درختان، هرس و جمع آوری سرشاخه های درختان نمودند.

وی با اشاره به اینکه در فصل پاییز سال قبل حدود ۴۰ هزار اصله درخت در پارکها و بلوارهای سطح شهر هرس و آزاد سازی گردید و از طرفی اقدامات و انجام فعالیتهای عمرانی در خصوص رفع آب گرفتگی ها و پاکسازی و بازگشایی مسیل ها صورت گرفت میزان خسارت وارده در این بارش به حداقل رسید.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه در فصل بهار قرار داریم و تمام درختان بیدار شده و دارای شاخ و برگ می باشند و باتوجه به بارش ناگهانی برف که منجر به خیس و سنگین شدن شاخ و برگ درختان گردید لذا با اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته توسط شهرداری و سازمان های تابعه بر اساس اعلام و گزارش سازمان پارکها و فضای سبز، بیش از ۱۰ میلیارد ریال به حدود ۱۵۰۰ اصله درخت خسارت وارد شد ولی به زیر ساخت ها و تأسیسات شهری خسارتی وارد نگردیده است.

غلامیان دهکردی افزود: کار پاکسازی و جمع آوری شاخه های شکسته شده درختان در صورت عدم بارش تا ۴۸ ساعت آینده به اتمام می رسد.

وی در پایان از همکاری و مشارکت شهروندان که طی ساعات گذشته شهرداری در امر پاکسازی معابر ، رفع آب گرفتگی های سطح شهر و تکاندن برف درختان یاری نمودند تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۱:۵۰

26 Dec 2019