کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ستاد بحران شهرداری شهرکرد در پی بارش برف بهاری فعال شد

27 فروردين 1395 ساعت 13:42

شهردار شهرکرد از فعال شدن ستاد حوادث این شهرداری و خدمات رسانی در پی بارش ناگهانی برف بهاری در سطح معابر شهری خبر داد.


نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد در گفت و گو با جهانبین نیوز با اشاره به بارش برف ناگهانی در مرکز استان گفت: از ساعات اولیه بامداد تعداد ۱۵۰ نفر نیروی خدماتی با ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین مشغول به فعالیت و اقدام به بازگشایی مسیل ها، رفع آبگرفتگی ها، تکاندن برف درختان، هرس و جمع آوری سرشاخه های درختان نمودند.

وی با اشاره به اینکه در فصل پاییز سال قبل حدود ۴۰ هزار اصله درخت در پارکها و بلوارهای سطح شهر هرس و آزاد سازی گردید و از طرفی اقدامات و انجام فعالیتهای عمرانی در خصوص رفع آب گرفتگی ها و پاکسازی و بازگشایی مسیل ها صورت گرفت میزان خسارت وارده در این بارش به حداقل رسید.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه در فصل بهار قرار داریم و تمام درختان بیدار شده و دارای شاخ و برگ می باشند و باتوجه به بارش ناگهانی برف که منجر به خیس و سنگین شدن شاخ و برگ درختان گردید لذا با اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته توسط شهرداری و سازمان های تابعه بر اساس اعلام و گزارش سازمان پارکها و فضای سبز، بیش از ۱۰ میلیارد ریال به حدود ۱۵۰۰ اصله درخت خسارت وارد شد ولی به زیر ساخت ها و تأسیسات شهری خسارتی وارد نگردیده است.

غلامیان دهکردی افزود: کار پاکسازی و جمع آوری شاخه های شکسته شده درختان در صورت عدم بارش تا ۴۸ ساعت آینده به اتمام می رسد.

وی در پایان از همکاری و مشارکت شهروندان که طی ساعات گذشته شهرداری در امر پاکسازی معابر ، رفع آب گرفتگی های سطح شهر و تکاندن برف درختان یاری نمودند تشکر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 28239

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/28239/ستاد-بحران-شهرداری-شهرکرد-پی-بارش-برف-بهاری-فعال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir