۰
plusresetminus
عدم حضور تعدادي از مديران ادارات و نهادهاي شهرستان کيار در جلسه برنامه‌ريزي هفته بسيج انتقاد شديد امام جمعه و فرماندار اين شهرستان را درپي داشت.
انتقاد امام جمعه و فرماندار از عدم حضور برخي مديران ادارات شهرستان کيار در جلسه برنامه‌ريزي هفته بسيج
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:

جلسه برنامه‌ريزي هفته بسيج در سالن غدير فرمانداري شهرستان کيار با حضور امام جمعه، فرماندار و تعدادي از مديران ادارات و نهادهاي دولتي شهرستان کيار برگزار شد.

در اين جلسه علي‌رغم حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان کيار متاسفانه مديران و روساي برخي ادارات و نهادهاي دولتي حضور نيافتند و همين امر انتقاد امام جمعه و فرماندار را درپي داشت.

فرماندار کيار در خصوص عدم حضور روساي برخي ادارات در اين جلسه مهم گفت: مديران غايب در اين جلسه توبيخ و اين عدم حضور به مديران بالا دست ايشان اعلام مي‌گردد.

مرداني در ادامه گفت: بسيج از زمان تاسيس تاکنون در عرصه‌هاي مختلف خدمات ارزنده‌اي را به نظام و مردم ارائه کرده است و کمترين حق اين نهاد مردمي بزرگداشت هفته بسيج است.

وي در ادامه گفت: در حال‌حاضر هم بسيج کماکان نقش خودش را حفظ کرده است و در عرصه‌هاي مختلف علمي و.... از بسياري از گروه‌ها و تشکل‌ها پيش‌تر است و همين امر افتخاري است براي مسئولان و مردم کشور جمهوري اسلامي ايران که بايد به پاس اين افتخارآفريني‌ها بسيج و روحيه بسيجي حفظ و نگهداري شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۱:۲۰

27 Dec 2019