۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۳۴۴۸۵
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه بن:

سند 2030 همان کاپيتولاسيون فرهنگي در کشور است

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه بن گفت: سند 2030 سند ذلت بار در عرصه فرهنگ است و اگر نسل جوان ما با رجوع به تاريخ به ياد تحقير ملت ايران در قضيه کاپيتولاسيون مي‌افتند، امروز بدانند و به هوش باشند که کاپيتولاسيون فرهنگي با امضاء سند 2030 در راه است.
سند 2030  همان کاپيتولاسيون فرهنگي در کشور است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مصطفي عباسي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه بن در گفت‌وگو با  خبرنگار زنگ خبر با اشاره به لغو کاپيتولاسيون در ايران بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در تاريخ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۵۸، گفت: اگر نسل جوان ما با رجوع به تاريخ به ياد تحقير ملت ايران در قضيه کاپيتولاسيون مي‌افتند، امروز بدانند و به هوش باشند که کاپيتولاسيون فرهنگي با امضاء سند 2030 در راه است.

وي، با تاکيد بر رعايت عزت و اقتدار ملت ايران اسلامي؛ از سند 2030 به عنوان سندي ذلت‌بار در عرصه فرهنگ مردم ايران ياد کرد و افزود: ملت ايران اسلامي در طول تاريخ همواره آزادمرد و آزادانديش و عزتمند بوده است و هيچگاه تن به ذلت نداده و نخواهد داد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهرستان بِن، اظهار کرد: دشمن همواره درصدد ضربه زدن به دين، حريت، استقلال و آزادي ملت ايران بوده و از تمام منافذ موجود سعي در ضربه زدن به اين ملت شهيد پرور دارد، که به حول و قوه الهي با تدابير حکيمانه امام خامنه اي (مد ظله العالي ) و بصيرت نافذ مردم به نيات شوم نرسيده و نخواهد رسيد.

وي در پايان به بحث انتخابات 29 ارديبهشت اشاره کرد و گفت: حضور حداکثري مردم در پاي صندوق هاي رأي، جواب دشمن شکني به دنياي استکبار و لبيک به آرمانهاي والاي انقلاب اسلامي است.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۴:۴۵

27 Dec 2019