۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۳۳۸۵۵
استاندار چهارمحال و بختياري :

اختصاص 40 درصد اعتبارات چهار محال و بختياري به امور فرهنگي

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: سال گذشته ۴۰ درصد اعتبارات چهارمحال و بختياري به امور فرهنگي اختصاص يافت.
اختصاص 40 درصد اعتبارات چهار محال و بختياري به امور فرهنگي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر ؛ قاسم سليماني دشتكي استاندار چهار محال و بختياري در نشست با تعدادي از روحانيون و طلاب چهارمحال و بختياري تاكيد كرد: ارتقاي اعتبارات فرهنگي به منظور توسعه زيرساخت ها شامل مساجد، خانه هاي عالم، زائرسراها، تكايا، حسينيه ها، مهديه ها و مصلاها به صورت ويژه در دستور كار مديريت ارشد استان در دولت يازدهم قرار گرفت.

وي با اشاره به اقدامات فراوان دولت يازدهم به منظور توسعه شاخص ها در مناطق محروم و كمتربرخوردار كشور مانند چهارمحال و بختياري افزود: در اين مدت ميزان گازرساني در استان از ۸۳.۵ به ۹۴.۵ درصد افزايش پيدا كرد.

سليماني دشتكي تصريح كرد: در اين مدت طول بزرگراه هاي چهارمحال و بختياري از ۱۱۰ به ۳۲۰ كيلومتر افزايش يافت. وي با اشاره به مشكل آب آشاميدني ۲۲۰ شهر، روستا و ناحيه صنعتي چهارمحال و بختياري در ابتداي دولت تدبير و اميد بيان داشت: اين ميزان اكنون به كمتر از ۵۰ شهر، روستا و ناحيه صنعتي رسيده است.

استاندار چهارمحال و بختياري به نتايج مطلوب برجام در دولت يازدهم اشاره و اضافه كرد: با پيروزي ايران در مذاكرات هسته اي و موفقيت هاي كسب شده در برجام آمريكا و هم پيمانانش منزوي شدند.

وي عنوان داشت: براي اجراي پروژه انتقال آب بن – شهركرد – بروجن به عنوان يكي از مهمترين دستاوردهاي دولت يازدهم در چهارمحال و بختياري يكهزار و ۹۳۰ ميليارد ريال از منابع مختلف ملي و استاني در سال ۱۳۹۵ اختصاص يافته كه با بهره برداري از آن زمينه بهره مندي افزون بر ۴۶۰ هزار نفر جمعيت استان از نعمت آب آشاميدني سالم فراهم مي شود.

سليماني دشتكي برنامه ريزي براي حضور گسترده و پرشور مردم در پاي صندوق هاي راي را ضروري اعلام و اظهار كرد: هر فردي كه منتخب مردم در انتخابات شود براي تمامي مردم، مسئولان و قشرهاي مختلف قابل احترام است.

وي ادامه داد: راي مردم حق الناس و صيانت از آراي آن ها وظيفه تمامي دستن اندركاران برگزاري انتخابات است. افزوده مي شود، دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا ۲۹ اردي بهشت امسال به صورت همزمان در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۸:۲۱

29 Dec 2019