۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۲۵۶۶۵
خطيب نماز جمعه بروجن:

نفوذ، مهمترين تهديد امروز جوامع اسلامي است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن خطر نفوذ دشمن را از مهمترين تهديدات امروز در جوامع اسلامي عنوان کرد.
نفوذ، مهمترين تهديد امروز جوامع اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به نفوذ دشمنان در جوامع اسلامي، خطر نفوذ را از مهم‌ترين تهديدات جوامع اسلامي عنوان کرد.

سعادت‌فر افزود: دشمن در اين توطئه فکر آحاد جامعه، انديشمندان، مسئولين و... را مورد هدف قرار مي‌دهد و نيروهاي درون نظام را به نيروهاي پياده نظام خود تبديل مي‌کند.

وي با تأکيد بر اينکه نظام اسلامي مخالف با پيشرفت تکنولوژي نمي‌باشد، گفت: متأسفانه فضاهاي مجازي، شبکه‌هاي اجتماعي و ماهواره‌اي و... راه نفوذ در بين اعتقادات و ارزش‌هاي جوانان و خانواده‌ها را فراهم نموده که اين يک تهديد جدي مي‌باشد.

سعادت‌فر با اشاره به اينکه نظام اسلامي با تکنولوژي‌اي که زمينه‌ساز انحراف و گناه در جامعه مي‌باشد، مخالف است، راه بيمه شدن جوانان از اين تهديدات را اُنس بيش از پيش آنان با مساجد، هيئات و مجامع قرآني و... عنوان کرد.

خطيب جمعۀ شهر بروجن در بخش ديگري از خطبه‌ها با اشاره به حوادث تروريسي پاريس، با بيان اينکه مکتب و اسلام ما هرگونه حرکت تروريستي و کشتار مردم را محکوم و نفي نموده است، عمده‌ترين علت بوجود آمدن حوادث تروريستي در فرانسه و ديگر کشورهاي غربي را خوف دشمنان از نفوذ اسلام ناب محمدي به رهبري و مديريت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران عنوان کرد.

سعادت‌فر با تأکيد بر اينکه داعش و گروه‌هاي تروريستي دست پروردۀ سرويس‌هاي اطلاعاتي و جاسوسي آمريکا، اسرائیل و انگليس مي‌باشند، افزود: دشمن با راه‌اندازي موج اسلام‌هراسي درصدد ضربه زدن به اسلام و تشيع مي‌باشد.

وي گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و با تلاش و جانفشاني‌هاي سردار همداني‌ها و سردار سليماني‌ها در فرامرزها، کشور ايران در اوج قدرت، اقتدار و امنيت مي‌باشد.

انتهای پیام1026ج /540ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۱:۰۶

29 Dec 2019