۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۳۴۶۶۵
فرمانده سپاه بروجن:

سوم خرداد، سند افتخار ملت ايران/فتح خرمشهر بايد مبناي الگو گيري کشورهاي در حال مبارزه قرار گيرد

فرمانده سپاه بروجن با اشاره به اين که فتح خرمشهر بايد مبناي الگو گيري کشورهاي در حال مبارزه قرار گيرد، گفت: فتح خرمشهر، سند افتخار تاريخ ايران است که درخشش آن بي نهايت است.
سوم خرداد، سند افتخار ملت ايران/فتح خرمشهر بايد مبناي الگو گيري کشورهاي در حال مبارزه قرار گيرد
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، سرهنگ پاسدار علي کيهاني صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان بروجن که به مناسبت سالروز آزاد سازي خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: ميدان هاي عمليات تخريب هويت انساني که امروز با چاشني قدرت شکننده استکبار در مناطق مسلمان نشين فلسطين، عراق، افغانستان، سوريه و يمن طراحي شده معرکه نبرد بين حق وباطل است که ان شاءالله با نصرت الهي و مقاومت و پايداري مبارزان اسلام و حمايت جامعه مسلمان منهدم خواهد شد.

وي افزود: فتح خرمشهر و نمونه هاي متعدد پيروزي و مجاهدت دلاوران و مجاهدان ايراني که در سالهاي درخشان دفاع مقدس شکل گرفت و در کلام بزرگان انقلاب در ادبيات نظام اسلامي به عنوان فتح ارزشهاي اسلامي بيان شد بايد مبناي الگو گيري کشورهاي در حال مبارزه قرار گيرد.

کيهاني فتح خرمشهر را مقاومت و پايداري ملت ايران از تماميت ارضي کشور عنوان کرد و گفت: اين ايام يادآور حماسه، پايداري و عظمت ملت بزرگ ايران در هشت سال دفاع مقدس است.

کيهاني با بيان اينکه رخدادها و حوادث مهمي در طول کشور به وقوع پيوست تا انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد، اضافه کرد: فتح خرمشهر نمونه بي‌بديلي از اين حوادث مهم است که تأثيرات بسزايي داشت.

سوم خرداد، سند افتخار ملت ايران است

فرمانده سپاه بروجن با اشاره به اينکه فتح خرمشهر درس ايثار و گذشت براي همگان است، گفت: سوم خرداد حماسه فتح خرمشهر، سند افتخار تاريخ ايران است که درخشش آن بي نهايت است.

کيهاني با بيان اين که در دفاع مقدس بسياري از ارزش هاي جامعه پايه گذاري شد که اين ارزش ها زمينه ساز تحقق حماسه فتح خرمشهر شد، افزود: بايد افتخار آزادسازي خرمشهر در دنيا به همگان معرفي ‎شود، آن همه ايستادگي و مقاومت مردم در جنگ تحميلي که باعث شد حتي يک وجب از خاک کشور توسط دشمن اشغال نشود.

وي با بيان اينکه فتح خرمشهر برکات زيادي براي انقلاب داشت، گفت: ظهور و بروز قدرت نظامي کشور با اتکا ملت به ايمان و تقوا پيروزي محقق شد و ملت ايران در اين حماسه ايستادگي شان را برحفظ آرمان ها نشان دادند.

کيهاني بر نهادينه کردن فرهنگ ايثار و مقاومت در جامعه تاکيد کرد و گفت: نهادينه کردن اين فرهنگ در جامعه، نظام را در مقابل دشمنان بيمه خواهد کرد.

وي اضافه کرد: برگزاري مسابقات ورزشي، ديدار با خانواده معظم شهدا، گلباران قبور مطهر شهدا، شب شعر و خاطره، نشست هاي بصيرتي، برگزاري يادواره شهدا، نشست هاي روشنگري از مهمترين برنامه هاي هفته مقاومت و پايداري در شهرستان بروجن است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۳:۱۳

1 Jan 2020