:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> كارگاه آموزشي آشنايي با قيرهاي امولوسيون درراه و شهرسازي چهارمحال و بختياري برگزار می شود | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۲۷۰۷۸
مديركل راه و شهرسازي استان چهارمحال وبختياري:

كارگاه آموزشي آشنايي با قيرهاي امولوسيون درراه و شهرسازي چهارمحال و بختياري برگزار می شود

مديركل راه و شهرسازي استان چهارمحال وبختياري از برگزاري كارگاه آموزشي آشنايي با قيرهاي امولوسيون با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استانداري ، ستاد بحران ، رؤساي ادارات شهرستاني ، كارشناسان و علاقمندان در محل سالن اجتماعات اداره كل هواشناسي استان برگزار گرديد.
كارگاه آموزشي آشنايي با قيرهاي امولوسيون درراه و شهرسازي چهارمحال و بختياري برگزار می شود
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم قاسمي مديركل راه و شهرسازي استان چهارمحال وبختياري اظهار داشت: قير و مباحث فني و اقتصادي قيرهاي اصلاح شده، قيرهاي امولسيوني و آسفالت‌هاي حفاظتي،‌قيرهاي پليمري و ساير اصلاح کننده‌ها، چالش‌هاي نگهداري زمستاني، روش‌هاي نوين توليد، پخش و تراکم، عمليات نگهداري راه‌، مديريت يکپارچه روسازي، مصالح سنگي و مباحث توليد و کاربرد و... از جمله محورهاي اين كارگاه تخصصي بود.

مديركل راه و شهرسازي استان تصريح كرد : در تلاش هستیم مشکلات و معضلات قیر و آسفالت در سطح استان را مطرح و از دانش و توان متخصصان امر در جهت ارائه راه‌حل بهره لازم برده شود.

درادامه شاه حسيني با توضيحاتي در مورد توليد انواع فراوردهاي قيري افزود: امولسيون قير نسبت به قيرهاي خالص و محلول، مزاياي اقتصادي و زيست محيطي فراواني دارد، كه از آن جمله مي توان به عدم احتياج به فرآيند گرمادهي وعدم بكارگيري مواد حلال در قير، امكان استفاده از مصالح مرطوب و غيره اشاره كرد.

وي خاطرنشان ساخت : با توجه به اين مزايا، امولسيون مي تواند جايگزين مناسبي براي قيرهاي خالص و محلول و بخصوص براي استفاده گسترده در اجراي رويه راه هاي با حجم ترافيك كم باشد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۵:۴۶

29 Dec 2019