۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۲۵۷۲۸
مسئول نمايندگي ولي فقيه ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان گفت:

اقتصاد مقاومتى،از مصاديق تقواى اجتماعى در بخش اقتصاد است

مسئول نمايندگي ولي فقيه ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان در گرد همايي سياسي نمايندگي ولي فقيه در حسينيه الزهرا (س) گفت : طبق فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله) اقتصاد مقاومتى، از مصاديق تقواى اجتماعى در بخش اقتصاداست .
اقتصاد مقاومتى،از مصاديق تقواى اجتماعى در بخش اقتصاد است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام والمسلمين علوي در ادامه با اشاره به سخنان مقام عظماي ولايت  امام خامنه اي (مد ظله ) در خصوص اقتصاد مقاومتي  افزود :تقواى جامعه عبارت است از اقتصاد مقاومتى. اگر در مورد اقتصاد بخواهيم در مقابل تکانه‌هاى ناشى از حوادث جهانى يا در مقابل تيرهاى زهرآگين سياستهاى معارض جهانى آسيب نبينيم، بايد به اقتصاد مقاومتى رو کنيم. اقتصاد مقاومتى عامل استحکام است در مقابل آن کسانى و آن قدرتهايى که از همه‌ى ظرفيّت اقتصادى و سياسى و رسانه‌اى و امنيّتى خودشان دارند استفاده ميکنند براى اينکه به اين ملّت و اين کشور و اين نظام ضربه وارد کنند. يکى از راه‌هايى که فعلاً پيدا کردند عبارت است از رخنه از راه اقتصاد. اين خطري جدي است ؛ لکن ما بايد با همه‌ى توان، با همه‌ى ظرفيّت موضوع اقتصاد مقاومتى را در داخل دنبال کنيم؛ اين ميشود تقواى اجتماعى ما ،در زمينه‌ى مسئله‌ى اقتصادى.

وي در ادامه خاطر نشان کرد :آنچه ما لازم است در زمينه‌ى مسائل مربوط به اقتصاد مقاومتى انجام بدهيم، يکى عزم راسخ است؛ بايستى با عزم جدّى دنبال اين باشيم که اقتصاد مقاومتى را به معناى واقعى کلمه در داخل تحقّق ببخشيم؛ همچنين‌ پرهيز از سهل‌انگارى، پرهيز از راحت‌طلبى و تکيه‌ى بر مديريّتهاى جهادى

در ادامه اين گرد همايي  جلسه آموزشي شوراي پايگاه و حوزه هاي ناحيه مقاومت بسيج سپاه فارسان برگزار شد که در اين جلسه مسئول تعليم و تربيت وآموزش اين ناحيه گفت : بسيج درخت پرثمرى است كه شكوفه‌هاى شكوهمند آن رايحه ايثار، اخلاص و مقاومت را در فضاى انسانيت پراكنده مى‌سازد، در بوستان بسيج دلاورانى گمنام پرورش يافته‌اند كه با رشادت خالصانه عروج به سوى عرش، قدس و ملكوت را زمزمه كرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمين عبد الله رييسي افزود:با توجه به هجمه دشمن و نفوذ آن در بين جوانان انقلابي و بسيجي ،لازم است بسيجيان در تمامي زمينه هاي اقتصادي و فرهنگي و اجتماعي و ...آمادگي لازم را براي مقابله با تهديدات دشمن را داشته باشند

که برگزاري اين جلسات در رشد و اعتلاي مهارت ها و آگاهي هاي اين عزيزان نقش به سزايي دارد .

در پايان اين جلسه از مباحث آموزشي مطرح شده آزمون به عمل آمد .

انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۵:۴۱

29 Dec 2019