۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۲۱۴۶۱
در شهرستان سامان در سال جاری /

170 وام اشتغالزايي به مددجويان کميته امداد امام خميني (ره) اعطا شده است

مدير کل کيمته امداد امام خميني (ره) شهرستان سامان از اعطاي وام هاي اشتغالزايي به 170 خانوار مددجو در سال جاري خبر داد.
170 وام اشتغالزايي به مددجويان کميته امداد امام خميني (ره) اعطا شده است
به گزارش جهانبین نیوز احمدرضا افيوني در گفتگو با سامان ما با اشاره بر اينکه در سال جاري به ۱۷۰ نفر از خانواده هاي مدد جو در شهرستان وام هاي اشتغالزايي به بانک هاي عامل معرفي و اعطاء شده است، اظهار داشت: از اين تعداد ۱۱۰ وام اشتغالزايي در سقف ۱۰ تا ۱۵ ميليون تومان و به ۶۰ خانوار وام مشاغل خانگي در سقف ۳ تا ۵ ميليون تومان به بانک هاي عامل معرفي و اعطاءشده است.

افيوني با بيان اينکه فعاليت هاي کميته امداد امام خميني (ره) در راستای شعار سال بوده  است و خواهد بود ، بيان داشت: اين دستگاه يک دستگاه حمايتي است و بر اساس برنامه هاي حمايتي به مدد جويان خدمات رساني دارد.

وي با اشاره بر اينکه اعتبارات در بخش حمایتي کمتر شده است ، بيان کرد: با توجه به اعتبارات کم حمايت ها از مدد جويان کم نشده است.

افيوني با تاکيد بر اينکه کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان سامان در زمينه حمايت ها هيچ گونه کم و کاستي نخواهد داشت، تصريح کرد: در راستاي حمايت افراد نيازمند مديريت در زمينه حمايت صورت مي گيرد و حمايت ها بر اساس نياز ها انجام مي شود.

وي اذعان کرد: بهترين خبر و اتفاق شادي خانواده ها و اشتغالزايي براي خانواده ها مددجويان تحت پوشش و بدترين اتفاق کاهش هزينه ها براي حمايت از مددجويان است.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۳:۴۱

2 Jan 2020