۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۲۷۶۸۱
رئيس کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان کوهرنگ:

آغاز حرکت کتاب‌خانه سيار روستايي کوهرنگ از 13 اسفند

رئيس کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان کوهرنگ، از آغاز به کار کتابخانه سيار روستايي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در منطقه‌ کوهرنگ از روز 13 اسفند خبر داد.
آغاز حرکت کتاب‌خانه سيار روستايي کوهرنگ از 13 اسفند
به گزارش جهانبین نیوز، اکبري رئيس کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر  اظهار کرد: تاکنون 20 روستا در اين شهرستان شناسايي شده است که با شروع فعاليت کتابخانه سيار، کودکان و نوجوانان روستاهاي سخت‌گذر اين منطقه نيز مي‌توانند از خدمات فرهنگي کانون بهره‌مند شوند.

اکبري با بيان اين‌که يک دستگاه خودرو کاپرا، براي اين مرکز درنظر گرفته شده، که از سوي موسسه‌ «ارشد بختياري» به کانون اهدا شده است، افزود: کودکان و نوجوانان اين منطقه به دليل بارش برف و سخت‌گذر بودن بيشتر جاده‌ها، امکان استفاده از خدمات مراکز ثابت کانون را ندارند که کتابخانه‌ سيار مي‌تواند در ترويج فرهنگ کتاب و کتاب‌خواني و ارائه فعاليت‌هاي فرهنگي‌-هنري کانون بسيار تاثيرگذار باشد.

کتابخانه سيار روستايي کانون در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختياري روز 13 اسفند 94 با حضور نماينده موسسه «ارشد بختياري» و جمعي از مسوولان کشوري و استاني فعاليت خود را آغاز مي‌کند. 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۰:۳۷

3 Jan 2020