۰
plusresetminus
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه گفت: ملت ايران در حماسه نهم دي ماه با شور انقلابي مثل سال 57 به ميدان امدند و به خيابانها ريختند با حمايت از ارزشهاي نظام و ولايت فقيه و با اين عمل انقلابي بساط فتنه گران را در هم پيچيدند و به زباله دان تاريخ انداختند.
ملت ايران در حماسه 9دي با حمايت از ارزش هاي نظام و ولايت فقيه بساط فتنه گران را به زباله دان تاريخ انداختند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام سيد شهاب الدين طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه سوم دي ماه، اظهار کرد: ملت ايران در حماسه نهم دي ماه با شور انقلابي مثل سال 57 به ميدان آمدند و به خيابان ها ريختند و با حمايت از ارزش هاي نظام و ولايت فقيه و با اين عمل انقلابي بساط فتنه گران را در هم پيچيدند و به زباله دان تاريخ انداختند.

حجت الاسلام طباطبايي خاطرنشان کردند: ملت بيدار و آگاه و تابع ولايت فقيه و دشمن شناس، با حضور به موقع در صحنه نمي گذارند دشمنان قسم خورده نظام به هدف شوم خود برسند و با حضور اعتقادي خود در صحنه خط بطلاني بر سياست هاي خصمانه مستکبران و عوامل خارجي و سر سپرده هاي داخلي کشيد که از مصاديق بارز اين حضور حماسي نهم دي ماه بوده است.

وي، مصداق بارز فتنه انگيزي عليه نظام را بعد از انتخابات و فتنه 88 دانست و بر ضرورت بازخواني ابعاد اين فتنه براي مردم و ازجمله جوانان براي افزايش بصيرت در برابر اين ترفندها تاکيد کرد.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان گفت: پيروزي حلب يک پيروزي فرهنگي است پيروزي اسلام ناب محمدي است.

وي خاطرنشان کرد: آزادي حلب چيزي کمتر از آزادي خرمشهر نيست و همانگونه که دشمن تا پيش از آزادي خرمشهر حرفي از خاتمه جنگ به زبان نمي آورد و پس ازآ زادي خرمشهر فهميد نمي توان با اين ملت درگير باشد، امروز هم بعد از آزادي حلب تازه دشمن متوجه شد که در مقابل اين ملت حرفي براي گفتن ندارد و جنگي که مستکبران شروع کردند به نفع اسلام تمام شده است.

امام جمعه کوهرنگ افزود: آزادي حلب محصول مذاکره و گفتگو نبود و برعکس برخي مذاکرات و آتش بس هاي دروغين و فريبکارانه منجر شد این آزادي به تاخير بيفتد.

طباطبايي گفت: امروزه با مجاهدت هاي نيروهاي مقاومت اسلامي و بسيج مردمي و استفاده از تجربه هاي دفاع مقدس برخي فرماندهان که به دعوت سوري ها در اين جهاد في سبيل الله حضور دارند به حول و قوه الهي حلب پيروز گرديد.

وي همچنين خاطرنشان کرد: ملت بيدار و آگاه تابع ولايت فقيه و دشمن شناس با حضور به موقع خود در صحنه هاي حساس هرگز نمي گذارند دشمنان قسم خورده نظام به اهداف شوم خود برسند و دشمنان داخلي را منکوب و معاندين خارجي را مايوس مي کنند.

حجت الاسلام طباطبايي بيان داشت: ملت بصير ايران همواره با حضور اعتقادي خود در صحنه خط بطلاني بر سياست هاي خصمانه مستکبران و عوامل خارجي و سرسپرده هاي داخلي کشيدند که از بارزترين  مصاديق آن، حضور حماسی نهم دي ماه ۸۸ بوده است.

وي مصداق بارز فتنه انگيزي عليه نظام را وقايع تلخ بعد از انتخابات ۸۸ و اغتشاشات و آشوب هاي خياباني هدايت شده توسط سران فتنه دانست و بر ضرورت بازخواني ابعاد اين فتنه براي مردم بويژه نسل جوان براي افزايش بصيرت در برابر اين ترفند ها تاکيد کرد.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ‌ با اشاره به پيروزي جبهه مقاومت در حلب آن را يکي از برگ هاي زرين صدور فرهنگي تاريخ  انقلاب دانست و گفت: درس آزادي حلب درس پيروزي رهنمودها و استراتژي ولايتمدارانه و الهي و انقلابي جمهوري اسلامي ايران بر تمامي تزهاي سياسي و نظامي شيطان بزرگ و ابرقدرت هاي پوشالي آمريکا و غرب است و همه مي دانند در حقيقت بازنده اين ميدان آمريکا و عربستان هستند که بوسيله تکفيری ها جنگ هاي نيابتي راه انداختند.

وي با اشاره به در پيش رو بودن سالروز تاسيس نهضت سوادآموزي آن به فرمان امام راحل (ره) آن را از برکات بزرگ انقلاب دانستند که تامين کننده اولين حقوق اجتماعي همه شهروندان ايران است.

حجت الاسلام طباطبايي به ۸ دي ماه روز صنعت پتروشيمي اشاره کرد و گفت: يکي از مهمترين شعارهاي دولت اقتصاد بدون اتکاء به نفت بوده در حاليکه اين روزها متاسفانه فروش بالاي نفت خام اين روزها و بودجه ارائه شده مبتني بر آن بيانگر شعاري ماندن اين موضوع است‌ در حاليکه دولت ميتواند با استفاده از ظرفيت هاي عظيم پتروشيمي و نيروهاي مختصص و توان بومي کشور  به جاي فروش نفت خام به فروش فرآورده هاي نفتي که سودي چندين برابر دارد و رونقي بسيار  مطلوب  براي بازار اقتصاد است بپردازد و بخش عمده اي از مشکل اشتغال کشور را نيز حل کند.

وي با اشاره به ۵ دي ماه روز ملي ايمني در برابر زلزله و کاهش بلاياي طبيعي گفت: همه مي دانند شهرستان کوهرنگ زلزله خيز و داري نقاط رانشي در مناطق مختلف است و همچنين هرساله سيل و بلاياي طبيعي مشکلات زيادي را براي مردم‌ منطقه ايجاد ميکند که همين مسائل توجه هر چه بيشتر مسئولين امر بويژه مديرکل محترم ستاد بحران استان را براي در نظر گرفتن اعتبارات شايسته و مناسب ايجاب مي کند.

وي به حادثه تلخ و تاسف برانگيز وفات شهادت گونه معاون شهردار کوهرنگ مرحوم مهندس سوارعلي بدري در عمليات برف روبي شهر چلگرد اشاره کرد و آن را به مردم و مسئولين شهرستان و استان تسليت گفت و از مسئولان استاني توجه و پيگيري مجدانه را براي احقاق حقوق اين شهيد خدمت شهرستان و همچنين رفع مشکلات شهرداري شهر چلگرد را خواستار شد.

امام جمعه کوهرنگ در پايان از کليه مردم و مسولين و ادارات خواست با حضور گسترده خود در روز نهم دي ماه حاضر شوند و اين اتحاد و يکپارچکي را بار ديگر به رخ دشمنان نظام بکشند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۱:۲۷

29 Dec 2019