۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۳۲۸۵۶
پیروزی بر «بازیکن سالاری»؛

اتفاق مثبتی که یک شکست برای استقلال رقم زد/ دستاورد بزرگ آبی ها

هرچند آبی پوشان قبل از پیروزی در آبادان در خانه خود مغلوب استقلال خوزستان شده بودند، اما در کل نمی توان تحول استقلال در هفته های اخیر را نادیده انگاشت.
اتفاق مثبتی که یک شکست برای استقلال رقم زد/ دستاورد بزرگ آبی ها
به گزارش جهانبین نیوز؛ همه چیز از یک دیدار حذفی آغاز شد. حذفی ناباورانه برای تیمی که خواب قهرمانی در جام حذفی را می‌دید. آن هم در خانه و برابر دیدگان هوادارانش. شکست استقلال برابر نفت تلخ بود، اما باید گفت این شکست، از آن دسته شکست‌هایی بود که می‌شد از آن پل پیروزی ساخت. پلی که به نظر می رسد توسط استراتژیست های استقلال ساخته شده است.

شکست آبی پوشان مقابل نفت حکم تلنگری برای این تیم را داشت. تلنگری که گویی مجموعه استقلال را از یک خواب بیدار کرد. خواب غفلت.

تبعات آن شکست تلخ ابتدا به ساکن به واسطه ایجاد یکسری اختلافات داخلی بین استقلالی‌ها دردناک و زجر آور بود، اما این اختلافات اندک اندک نه تنها از بین رفت، بلکه به دوستی و ایجاد وحدت بین بازیکنان با یکدیگر و بازیکنان با کادر فنی تبدیل شد. اتفاقی که به خوبی از سوی سرمربی استقلال مدیریت شد.

جدا از نتیجه بازی استقلال مقابل صنعت نفت که پیروزی بود، باید گفت استقلال برنده یک بازی دیگر هم بود. یک برد شیرین. پیروزی استقلال بر پدیده شوم بازیکن سالاری که سالها بود بلای جان این تیم شده بود.

روندی که از هفته پانزدهم در استقلال شکل گرفت، رفته رفته تکامل یافت و در آبادان «یک دست» بودن تیم استقلال به عینه دیده شد. استقلالی‌ها پیروز شدند چون در این تیم بازیکن سالاری شکست خورد. استقلالی ها بردند، نه به این خاطر که نتیجه را از آن خود کردند، بلکه از این روی که به تیمی یکدست رسیدند. تیمی که بزرگ و کوچکش برای اعتلای استقلال به میدان رفتند و تلاش کرند. به این دلیل که امروز در استقلال مدیر در جایگاه خود قرار دارد، مربی در جایگاه خود و بازیکن نیز در جایگاه خود.

منبع: مهر

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۷:۴۱

18 Jan 2020