۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۳۳۷۵۶
معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت:

شیفت بندی واحدهای خدمت رسان در نوروز

حسن شمسی پور گفت: روزانه ۴۰ درصد از نانوایی‌های استان و بخشی از فروشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها و اماکن عمومی به صورت شیفت بندی و بنا بر نیاز مردم فعالیت خواهند کرد.
شیفت بندی واحدهای خدمت رسان در نوروز
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ حسن شمسی پور معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی، نانوایی‌ها، فروشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها و اماکن عمومی استان در ایام تعطیلات نوروز به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: در طول تعطیلات نوروزی، روزانه ۴۰ درصد از نانوایی‌های استان و بخشی از فروشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها و اماکن عمومی به صورت شیفت بندی و بنا بر نیاز مردم فعالیت خواهند کرد.

شمسی پور اضافه کرد: مسافران و شهروندان در این ایام می‌توانند اقلام و مواد غذایی و خدمات مورد نیاز خود را از این واحد‌ها تأمین کنند.

وی ادامه داد: اکیپ‌های بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و فرمانداری‌ها در طول تعطیلات نوروزی از واحدهای خدمت رسان سرکشی خواهند کرد.

شمسی پور با بیان تدوین شیفت‌های نوروزی نانوایی‌ها، فروشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها و اماکن عمومی در قالب دفترچه گفت: این دفترچه در دفاتر استقبال از میهمانان نوروزی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۷:۱۸

31 Dec 2019