کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت:

شیفت بندی واحدهای خدمت رسان در نوروز

29 اسفند 1395 ساعت 11:32

حسن شمسی پور گفت: روزانه ۴۰ درصد از نانوایی‌های استان و بخشی از فروشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها و اماکن عمومی به صورت شیفت بندی و بنا بر نیاز مردم فعالیت خواهند کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ حسن شمسی پور معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزی، نانوایی‌ها، فروشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها و اماکن عمومی استان در ایام تعطیلات نوروز به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: در طول تعطیلات نوروزی، روزانه ۴۰ درصد از نانوایی‌های استان و بخشی از فروشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها و اماکن عمومی به صورت شیفت بندی و بنا بر نیاز مردم فعالیت خواهند کرد.

شمسی پور اضافه کرد: مسافران و شهروندان در این ایام می‌توانند اقلام و مواد غذایی و خدمات مورد نیاز خود را از این واحد‌ها تأمین کنند.

وی ادامه داد: اکیپ‌های بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و فرمانداری‌ها در طول تعطیلات نوروزی از واحدهای خدمت رسان سرکشی خواهند کرد.

شمسی پور با بیان تدوین شیفت‌های نوروزی نانوایی‌ها، فروشگاه‌ها، تعمیرگاه‌ها و اماکن عمومی در قالب دفترچه گفت: این دفترچه در دفاتر استقبال از میهمانان نوروزی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 33756

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/33756/شیفت-بندی-واحدهای-خدمت-رسان-نوروز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir