۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۳۸۰۶۷
کارشناس مسائل سياسي:

نفوذ در مراکز تصميم گيري با هدف زمينه سازي براي تصميم گيري نا به جا

کارشناس مسائل سياسي گفت: منافقين از اول انقلاب تا به امروز مشغول فعاليت هستند که مردم را نسبت به دين و انقلاب بد بين کنند و در مراکز تصميم گيري نفوذ کرده تا زمينه تصميم گيري نابجا را فراهم کنند.
نفوذ در مراکز تصميم گيري با هدف زمينه سازي براي تصميم گيري نا به جا
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمين ناصري کارشناس مسائل سياسي در گفت‌وگو با منطقه آزاد سابقه نفاق را در تاريخ اسلام بررسي و اظهار داشت: آنچه با توجه به مسائل اخير که در کشور رخ داد بايد مورد توجه قرار بگيرد نقش آفريني جريان نفاق است، که با يارگيري و اعزام عناصر خود فروخته اعتراضات منطقي مردم را به انحراف کشانده و خساراتي به اموال عمومي و مردم زدند و حتي عده اي از مردم بي گناه را به قتل رساندند.

ناصري ابراز داشت: بصيرت مردم باعث شد تا سير خروشان را از عده اي معاند و مغرض که به هيچ دين و قانوني پايبند نيست، جدا کند. کاري که عده اي از خواص بعد از چند سال هنوز با فتنه ۸۸ انجام نداده اند.

اين کارشناس سياسي افزود: اينکه گفته مي شود جريان منافقين در دهه ۶۰ تسويه شده يا اشتباه است يا ناقص. بهتر است بگوييم آن دسته از منافقين که تقابل مسلحانه با انقلاب داشتند تسويه شدند ولي گروه دوم که به دنبال براندازي آرم انقلاب بوده و هستند از اول انقلاب تا به امروز مشغول فعاليت هستند که مردم را نسبت به دين و انقلاب بد بين کنند و در مراکز تصميم گيري نفوذ کرده تا زمينه تصميم گيري نابجا را فراهم کنند.

ناصري در پايان اذعان داشت: مهم ترين ويژگي نفاق را قرآن کريم، گوش به حرف دشمن بودن مي داند (فيکم سماعون لهم) سوره توبه آيه ۴. اين جريان بايد بيش از گذشته براي مردم روشن شود. معرفي جريان نفاق نياز به جهاد تبيين دارد. اگر اين اتفاق محقق شود خيلي از مسائل براي مردم بصير و آگاه روشن تر خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۹۲۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۱:۰۸

29 Dec 2019