۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۳۴۹۱۷
رئيس اداره منابع طبيعي لردگان خبر داد

مجروح شدن مامور منابع طبيعي لردگان توسط قاچاقچيان زغال

رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان لردگان گفت: مامور حفاظتي منابع طبيعي شهرستان لردگان در برخورد با متخلفان و قاچاقچيان حمل محموله غيرمجاز جنگلي با سلاح سرد مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
مجروح شدن مامور منابع طبيعي لردگان توسط قاچاقچيان زغال
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، ايمان اسکندري رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان لردگان اظهار داشت: ساعت سه بامداد امروز گزارش مردمي مبني بر اينکه افرادي سودجو قصد بارگيري محموله غيرمجاز جنگلي اعم از زغال و چوب در منطقه «له‌دراز» بخش منج را دارند، دريافت شد که در اين خصوص ماموران حفاظتي خود را به محل مورد نظر اعزام کرديم.

وي افزود: پس از شناسايي متخلفان نيروهاي حفاظتي ما وارد عمل شدند که بعد از درگيري با متخلفان، يکي از قاچاقچيان دستگير و با 9 کيسه زغال به ارزش تقريبي 230 کيلوگرم در حال انتقال به اداره منابع طبيعي بود که بعد از طي مسافتي، دو نفري که فرار کرده بودند راه را مسدود مي‌کنند و متخلفي که دستگير شده بود با سلاح سرد مامور حفاظتي ما را (علي طهماسبي) از ناحيه گردن و دست راست مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهد و متواري مي‌شود.

رئيس اداره منابع طبيعي شهرستان لردگان گفت: حال عمومي مصدوم رضايت‌بخش است اما به تشخيص پزشکان بيمارستان شهداي لردگان دست راست ايشان بايد عمل شود.

وي در پايان ضمن درخواست از مردم شهرستان لردگان براي همکاري با ماموران منابع طبيعي، ادامه داد: پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي ارجاع گرديد.

 انتهاي پيام1026ج /630 ل

مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۳:۳۴

26 Dec 2019