۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۳۱۷۶۷
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ:

در هفته بسيج 36 عنوان برنامه در کوهرنگ برگزار مي شود

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: همزمان با آغاز هفته مبارک بسيج 36 برنامه در سطح شهرستان کوهرنگ برگزار مي شود.
در هفته بسيج 36 عنوان برنامه در کوهرنگ برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ کرم نظري سرمازه، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار داشت: برگزاري راهپيمايي اربعين يک امر مقدس که احياگر امر نبوي شده است و رزمايش اقتدار امت اسلام را به نمايش گذاشته است.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ تصريح کرد: همزمان با آغاز هفته مبارک بسيج 36 برنامه در سطح روستا و مرکز شهرستان کوهرنگ برگزار مي شود.

نظري بيان داشت: آبروي محله در منزل شهيد خيري در روستاي چمن گلي، آبروي محله در منزل شهيد حس لهرابي در روستاي دشت زرين، نهضت روشنگري با موضوع بسيج، انقلابي و خدمتگزار و سرکشي از خانواده هاي شهدا از مهمترين برنامه هاي هفته بسيج در شهرستان کوهرنگ است.

سرهنگ نظري افزود: در محور زيرساختي سالن 9 دي در کوهرنگ تکميل شده است که به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي به هفته بسيج و نامگذاري هر يک از اين روزها اشاره کرد و گفت: دوشنبه اول آذر با عنوان بسيج، انقلابي‌گري و ظلم‌ستيزي، سه شنبه دوم آذر با عنوان بسيج، انقلابي‌گري و پيشرفت نامگذاري شده که در روز دوم نخبگان، فرهنگيان و دانشگاهيان در مراکز علمي، دانشگاهي و حوزوي حضور پيدا مي‌کنند و در زمينه فرهنگ سيدالشهدا (ع) و بسيج به عنوان ادامه‌دهنده راه امام خميني (ره) به تبيين مفاهيم پرداخته مي شود.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ عنوان داشت:‌ روز چهارشنبه سوم آذر به عنوان بسيج، انقلابي‌گري و کارآفريني نامگذاري شده که مهم‌ترين اقدامات براي اين روزها تشريح فعاليت هاي بسيج سازندگي در زمينه ايجاد اشتغال، کارآفريني و تقويت کارگاه‌هاي کوچک اقتصاد مقاومتي است؛ روز پنجشنبه چهارم آذر با عنوان روز بسيج، انقلابي‌گري و ايثار، روز پنجم آذر با عنوان بسيج، انقلابي‌گري و اقتدار جهاني که تجمع رده‌هاي بسيج با محوريت نواحي مقاومت در اين روز برگزار مي‌شود و بسيجيان در نماز جمعه شرکت مي‌کنند.

وي عنوان کرد:‌ روز 6 آذر با عنوان بسيج، انقلابي‌گري و مبارزه با فساد و اشرافي‌گري است که در اين روز برخي از اقدامات تحولي در اقتصاد مقاومتي به نمايش گذاشته مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۶:۴۶

29 Dec 2019