۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۳۶۱۳۰
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

مسئله غدیر متعلق به همه بشریت است

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: مسئله غدیر مسئله شخصی یا فرقه‌ایی نیست و متعلق به همه بشریت است.
مسئله غدیر متعلق به همه بشریت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در اجتماع بزرگ محبان علوی و جشن عمامه گذاری جمعی از طلاب احیای غدیر و بزرگداشت ین روز را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: مسئله غدیر مسئله شخصی یا فرقه‌ایی نیست و متعلق به همه بشریت است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) و دین اسلام منحصر به زمانی خاص نبوده افزود: غدیر هم منحصر به عصری خاص نیست، غدیر تثبیت‌کننده راه پیامبر در هدایت بشریت است و از همین روست که غدیر سمئله‌ایی مهم برای همگان است.

مروی با اشاره به اینکه اگر بعد از پیامبر (ص) دشمنان اجازه می‌دادند مسیر ایشان ادامه می‌یافت امروز دیگر شاهد این همه ظلم و تجاوز به حقوق مردم نبودیم و سرنوشت بشریت متفاوت از این کهه امروز شاهد آنیم بود.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری به سخن حضرت علی (ع) که فرمودند؛ از بین رفتن عزت مسلمانان و مسلط شدن دشمنان بر آن‌ها به دلیل اختلاف و تفرقه می‌باشد افزود: بوجود آمدن داعش این مولود وهابیت و تصمیم گیری دشمنان برای آینده اسلام و تعیین رهبر اسلام توسط بیگانگان از جمله نمودهای وجود تفرقه و اختلاف بین مسلمانان است.

وی در انتها گفت: قدرت و عظمت امروز ایران در منطقه از برکات وجود انقلاب اسلامی و احیای فرهنگ غدیر در جامعه است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۰:۵۲

28 Dec 2019