۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۳۳۶۱۰
همزمان با سراسر کشور

زنگ جشن نيکوکاري در مدارس بروجن نواخته شد/توزيع 9 هزار قلک بين دانش آموزان

زنگ جشن نيکوکاري امروز چهارشنبه با حضور مسئولان در مدارس بروجن و به صورت نمادين در دبستان پسرانه 22 بهمن نواخته شد.
زنگ جشن نيکوکاري در مدارس بروجن نواخته شد/توزيع 9 هزار قلک بين دانش آموزان
به گزارش جهانبین نیوز، محمد رضا هادي مدير کميته امداد شهرستان بروجن در حاشيه اين مراسم به خبرنگار کلار، گفت: همه بايستي براي کمک کردن نيازمندان در اين جشن مشارکت کنند و در آستانه سال نو و عيد نوروز شادي هاي خود را با ديگران تقسيم کنند.

هادي با اشاره به اينکه پرداختن به نيازهاي اوليه انساني و معنوي امري ضروري است، افزود: اگر کسي دل انسان ديگري را شاد کند و لبخندي بر لباني بنشاند مايه شادي و خرسندي خواهد شد.

وي با بيان اينکه کمک کردن به ديگران کار حسنه و پسنديده اي است، تصريح کرد: جشن نيکوکاري فرصت و زمينه اي فراهم آورده است تا دانش آموزان نيز در کار خير کمک به نيازمندان شرکت نمايند.

توزيع ۱۳ هزار پاکت و ۹ هزار قلک بين دانش آموزان

هادي با بيان اين که ۱۳ هزار پاکت و ۹۰۰۰ قلک احسان و نيکوکاري بين دانش آموزان شهرستان بروجن توزيع شده است، گفت: کمک هاي جمع آوري شده پس از هماهنگي با کميته امداد در هر مدرسه اي جداگانه بين نيازمندان تقسيم مي شود.

وي هدف از برگزاري اين برنامه را آموزش احسان و نيکوکاري به دانش آموزان دانست و تاکید کرد: امروز ترويج احسان و نيکوکاري بين دانش‌آموزان از اهميت بسياري برخوردار است تا آنها نحوه کمک به هم‌نوعان خود را ياد بگيرند و بدانند که همواره بايد در طول زندگي خود به ديگران کمک کنند.

مدير کميته امداد بروجن اضافه کرد: با توجه به نزديکي پايان سال و فرارسيدن سال نو دستگيري از نيازمندان در حقيقت تقسيم شادي و نشاط همگاني است که بدون شک اجر و پاداش فراواني را نيز نزد خداوند متعال خواهد داشت.

هادي گفت: جشن نيکوکاري امروز در سطح مدارس، فردا در سطح شهرها و روز جمعه در مصلي هاي نماز جمعه برگزار مي‌شود که مردم مي‌توانند کمک‌هاي خود به نيازمندان را اهدا کنند.

وي با اشاره به اين که جشن نيکوکاري امسال از دي ماه آغاز و تا پايان سال ادامه دارد، خاطر نشان کرد: از اوايل دي ماه تا به امروز يک ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال مردم شهرستان بروجن در جشن نيکوکاري کمک کردند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۱:۴۷

10 Jan 2020