۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۳۶۲۱۱
امام جمعه موقت لردگان/

تربيت اسلامي دانش آموزان اولويت کاري آموزش و پرورش باشد

امام جمعه موقت لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: آموزش و پرورش علاوه بر آموزش درسي دانش آموزان به بحث تربيت توجه ويژه اي داشته باشد.
تربيت اسلامي دانش آموزان اولويت کاري آموزش و پرورش باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام حسين قاسمپور امام جمعه موقت لردگان در نماز جمعه اين هفته گفت: نعمت ولايت بعد از نعمت خلقت و هدايت به ما ارزاني داده شد، ولايتي همچون اميرالامومنين علي (ع) تا جائي اين ولايت براي همه مهم است که قانون سازمان ملل بر گرفته از نامه حضرت امير به مالک اشتر است اگر همه مسئولين ما مثل حضرت علي (ع) نسبت به بيت المال تلاش کوشش کنند در کشور  ديگر مشکلي نخواهيم داشت.
قاسمپور در ادامه به قتل و عام مردمان بي گناه ميانمار اشاره کرد و گفت : شما ببينيد امروز در ميانمار چگونه مردم را قتل و عام مي کنند و اين سازمانهاي به اصطلاح حقوق بشر خفه شدند و حرفي حتي از اين جنايات نمي زنند اما در ايران اسلامي اگر يک حيواني کشته شود عليه آن سرو صدا راه مي اندازند که در ايران حقوق حيوانات رعايت نمي شود.

وي به بحث تحريم هاي جديد آمريکا اشاره نمود و تصريح کرد: رهبري معظم  انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي بارها فرمودند: اين شيطان بزرگ قابل اعتماد نيست ودروغ مي گويد وقبول ندارد، حتي امضاهاي خودش را قبول نمي کند، 

وي گفت: باري ديگر توسط آمريکا  تحريم خريد هواپيماي مسافربري و برخي شرکت ها را مصوب کردن و به اينها هيچ اعتمادي نيست، کسانيکه باور نمي کردند شيطنت هاي اين شيطان بزرگ را حالا ديگر باور کردند و متوجه خواهند شد که آمريکا قابل اعتماد نيست .

امام جمعه موقت لردگان درباره جشن عاطفه ها گفت: آنهايي که توان مالي دارند به کسانيکه حتي توان خريد لباس نو و کشف نو را براي فرزندان خود را ندارند کمک کنند .

وي به باز گشائي مدارس نيز اشاراتي کرد وگفت: آموزش و پرورش علاوه بر آموزش درسي دانش آموزان به بحث تربيت توجه ويژه اي داشته باشد .  

حجت الاسلام حسين قاسمپور در خصوص هفته دفاع مقدس گفت: در سال 59 تمام کشورهاي استکبار جمع شدند و يک سگ وحشي(صدام) را جلو انداختند و هشت سال با کشوري تازه تاسيس شده و نو پا درگير کردند و ندانستند اين ملت درسايه امام راحل در برابر تمام قدرتها خواهند ايستاد و کمر استکبار را به خاک کشاندند.

وي با اشاره به نزديک بودن ماه محرم، ماه حزن و غم و اندو گفت: در اين ماه وحدت، اتحاد و انسجام هيئت ها و دستجات عزاداري حفظ شودو سعي کنيد در ماه محرم از اختلافات هيئت ها بپرهيزيم .

خطيب جمعه لردگان در پايان به روز مباهله و روز شکست قانون ننگين رضا شاه و برداشتن چادر از سر زنان ايران اشاراتي نيز داشتند .
انتهاي پيام/630 ل
 
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۴:۳۵

15 Jan 2020