۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۱۰۸۹۵

نخستین جشنواره مد و لباس محلی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی با محوریت محلی خبر داد.
نخستین جشنواره مد و لباس محلی چهارمحال و بختیاری برگزار می شود
به گزارش جهان بین، حسین گنجی افزود: این جشنواره با موضوع طراحی لباس بانوان شامل انواع لباس اجتماعی، مشاغل ، مجالس و لباس محلی در چهار بخش برگزار می شود.

به گفته وی،به منظور حفظ و تقویت فرهنگ و هویت اسلامی ایرانی و ترویج الگوهای بومی و محلی و هدایت بازار تولید و عرضه البسه و پوشاک بر اساس ارائه طرح ها و الگوهای داخلی و مقابله با الگوهای بیگانه غیر مانوس با فرهنگ و هویت ایرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فراخوان این جشنواره را اعلام کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و
بختیاری گفت: علاقه مندان می توانند در بخش های سازمان ها و نهادها ، فعالیت های فرهنگی و هنری، در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: نهادها و سازمان هایی که به صورت اختصاصی اقدام به طراحی لباس از جمله فرم اداری،دانش آموزی، دانشجویی کرده اند، می توانند با ارائه حداکثر پنج اثر طرح لباس در جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد:بخش فعالیت های فرهنگی و هنری در راستای فرهنگ سازی و تقویت باورهای استفاده از الگوهای اسلامی، ایرانی بخش فرهنگی و هنری جشنواره به صورت رقابتی ،تشویقی و غیر رقابتی برگزار می شود.

گنجی، درباره بخش رقابتی جشنواره گفت:این بخش با فعالیت هنری عکس و پوستر همراه است که هر عکاس می تواند پنج اثر و هر هنرمند گرافیست ۳ اثر از آثار خود را به دبیرخانه کند.

وی، بخش غیر رقابتی این جشنواره شامل
فیلم های کوتاه، داستانی ،مستند و بخش تبلیغات ، بازاریابی ویژه کانونهای تبلیغاتی دانست و گفت: برای شرکت در این بخش هنرمندان باید یک فیلم و ۱۰ اثر در بخش نشریات اختصاصی و ژورنال کاتالوگ به دبیرخانه ارسال کنند.

وی گفت: هر طراح می تواند حداکثر شش طرح بدون تکرار رنگ و سایز در هر بخش جشنواره را شرکت دهد و از هر هنرمند سه اثر به بخش جشنواره راه خواهد یافت.

گنجی گفت: حداکثر مهلت ارسال آثار بخش رقابتی به شکل لوح فشرده برای داوری اولیه، تا ۳۰ آذر ماه در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: هنرمندان می توانند آثار دیگر بخش های جشنواره حداکثر تا دهم دی ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در تقاطع بلوار آیت اله کاشانی شهرکرد ،مجتمع فرهنگی هنری غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ارسال کنند.

این جشنواره با همکاری بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی در چهارمحال و بختیاری زمستان امسال برگزار می شود.

انتهای خبر/





جهانبین,جشنواره,مد,لباس,محلی,شهرکرد,چهارمحال,بختیاری,ارشاد,بانوان,زن,مرد,آقا,شغل,مشاغل,مجالس,مجلسی,اجتماعی
مرجع : خبرگزاری ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۵:۳۰

28 Dec 2019