۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۳۴۴۳۹
فرماندار بروجن:

مسئولين حق استفاده از امکانات دولتي در انتخابات را ندارند/ با افراد خاطي برخورد مي شود

فرماندار شهرستان بروجن گفت: نبايد از امکانات دولتي و بيت المال براي جانبداري و تبليغات کانديداها در انتخابات استفاده شود.
مسئولين حق استفاده از امکانات دولتي در انتخابات را ندارند/ با افراد خاطي برخورد مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، سيد سيف ا... فياضي در نشست شوراي اداري شهرستان بروجن در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: مردم ايران وفادار به خون شهدا و پايبند به ارزش‌هاي نظام و انقلاب هستند و نشان داده اند براي مايوس کردن دشمنان انقلاب هميشه در صحنه حضور پيدا خواهند کرد.

وي با بيان اين که همه دستگاه ها و ادارات شهرستان بايد براي مشارکت مضاعف مردم در انتخابات تلاش کنند، افزود: همت مسئولان و مشارکت مردم روز ۲۹ ارديبهشت نقشه هاي شوم دشمناني که از همه طرف براي ضربه زدن به انقلاب عزمشان را جزم کرده اند نقش برآب خواهد کرد.

فياضي با اشاره به اين که مقدمات برگزاري انتخابات در شهرستان بروجن تمهيد شده است، افزود: ادارات موظف هستند بهترين تجهيزات و امکانات را در اختيار ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند.

مسئولين حق استفاده از امکانات دولتي در انتخابات را ندارند

فرماندار بروجن ضمن تاکيد بر اين که استفاده از تجهيزات و امکانات دولتي و جانبداري مسئولين در ساعات اداري از نامزدهاي انتخاباتي تخلف محسوب مي شود، گفت: وظيفه قانوني و شرعي مسئولان اين است که امانت دار خوبي براي راي مردم باشند.

وي با بيان اين که مديران در بحث انتخابات حق ندارند از امکانات دولتي استفاده کنند، افزود: مديران تمام تلاش خود را معطوف کنند تا بستر حضور حداکثري مردم را که مطالبه مقام معظم رهبري است رقم بخورد.

فياضي با اشاره به اين که در انتخابات آبروي نظام اسلامي مطرح است، عنوان کرد: راي مردم حق الناس و امانتي است که بايد به نحو احسن از آن ها حفاظت شود.

با افراد خاطي برخورد مي شود

وي با تأکيد بر اجراي قوانين مربوط به انتخابات توسط مجريان، ادامه داد: ما مجري برگزاري انتخابات سالم و بي‌طرف هستيم و فراهم نمودن محيطي آرام و مناسب سبب مي‌شود تا شاهد حضور حداکثري در اين تصميم‌گيري مهم باشيم.

فياضي ضمن بيان اين‌ که اگر مديري قصد فعاليت انتخاباتي دارد از اداره مرخصي بگيرد، ادامه داد: اگر از موقعيت و امکانات اداري براي فرد و کانديدايي خاص استفاده شود به شدت با افراد خاطي برخورد مي‌شود.

وي با اشاره به اين که تمام مديران خادم مردم هستند و با بيان اين که نبايد مديري داشته باشيم که در انتخابات وظيفه خود را نداند، افزود: مسئولين حق ندارند مجموعه دولت و بيت المال در انتخابات را دخيل کنند و نظام را زير سوال ببرند.

فرماندار شهرستان بروجن تاکيد کرد: وظيفه قانوني و شرعي مديران دولتي اين است که امانت دار راي مردم در انتخابات باشند و با ايجاد رضايتمندي زمينه حضور و مشارکت حداکثري مردم را فراهم کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۳:۲۱

8 Jan 2020