۰
plusresetminus
پیروزی هایی که جبهه مقاومت در منطقه به دست آورد و ما امروزه شاهد آن ها هستيم برگرفته از تفکرات و عملکرد بسيجيان ايراني است.
پیروزی جبهه مقاومت در منطقه ناشی از فرهنگ بسيجي ايرانيان است/ ۴۲ برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان بن برگزار می شود
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از زنگ خبر، سيداصغر موسوي فرمانده سپاه بن صبح امروز در نشست خبري با خبرنگار شهرستان بن به مناسبت هفته بسيج گفت: تقارن هفته بسيج با ايام عزاداري سيدالشهدا (ع) فرصتي است تا شور بسيجي حسيني را در دل هاي بسيجيان شعله ورتر کرده و فرهنگ بسيجي حسيني را در جامعه پر رنگ تر کنيم.

موسوي تشکيل بسيج را به فرمان امام را حل (ره) ده ماه پس از پيروزي انقلاب اسلامي يکي از موهبت هاي الهي دانست و افزود: نيروهاي بسيجي نيروهاي مردمي هستند که هميشه رهرو صادق ولي فقيه زمان خود بودند و با دفاع از مرزهاي انقلاب اسلامي سعي مي کنند انقلاب اسلامي را به شکل جامع به دست صاحب اصلي آن امام زمان (عج) برسانند.


وي حساسيت هاي ويژه امام راحل و رهبر معظم انقلاب نسبت به بسيج را به دليل نقش بي بديل بسيجيان در جامعه دانست و گفت: نقش عظيم بسيجيان در تمامي عرصه ها و فعاليت هاي جامعه بر همه روشن است و به دليلي داشتن روحيات جهادي بسيجيان شاهد حضور پررنگ آنان را در جنگ تمام عيار فرهنگي و جنگ نرم هستيم.


فرمانده سپاه بن از برگزاري ۴۲برنامه در سطح شهرستان خبر داد و افزود: بسيج، ولايتمداري و انتظار، بسيج، فرهنگ و تمدن نوين اسلامي، بسيج، جوان و خودباوري، بسيج، اقتصاد مقاومتي و مديريت جهادي، بسيج، خانواده و سبک زندگي اسلامي، بسيج مستضعفين در راه بيت المقدس، ايثار و ميثاق با شهداء عناوين روزهاي هفته بسيج مي باشد.


موسوي از اجراي برنامه‌هاي مختلف در طول هفته بسيج اشاره کرد و اظهار داشت: اجراي برنامه‌هاي مختلف در طول اين مدت نمادي از بسيج است.


وي در تشريح برنامه هاي هفته بسيج اظهار داشت: بيش از ۴۲ برنامه در هفته گراميداشت بسيج در شهرستان برگزار خواهد شد که برگزاري يادواره هاي شهدا، افتتاح سالن ورزشي صالحين بارده، ديدار با خانواده هاي شهدا، برگزاري نشست بصيرتي، تجليل از بسيجيان فعال و شاخص، غبار روبي و عطر افشاني مزار شهدا از جمله برنامه هاي هفته بسيج است.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۵:۰۶

4 Feb 2020