۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۳۱۹۳۷

يادواره شهداي آبروي محله در بروجن برگزار شد

يادواره شهداي آبروي محله به نام سردار شهيد خسرو قلعه‌اي به همت حوزه مقاومت امام علي (عليه‌السلام) و با همکاري بنياد شهيد انقلاب اسلامي، پايگاه مقاومت بسيج و هيئت‌امناي مسجد اميرالمؤمنين (ع) شهرک الهيه بروجن برگزار شد.
يادواره شهداي آبروي محله در بروجن برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، يادواره آبروي محله به نام سردار شهيد خسرو قلعه‌اي به همت پايگاه مسجد امير المومنين (ع) و با همکاري هيئت‌امنا و مسجد شهرک الهيه با حضور خانواده معظم شهدا، مردم مؤمن و جمعي از مسئولين شهرستان بروجن برگزار شد.

سرهنگ علي کيهاني فرمانده سپاه بروجن ضمن خوش‌آمد گويي و خيرمقدم، اظهار داشت: بسيج مدرسه عشق، مکتب شهيدان گمنامي است که پيروانش بر گلدسته‌هاي رفيع آن بانگ شهادت سر دادند.

کيهاني افزود: بسيج ميقات پابرهنگان و معراج انديشه پاک اسلامي است که تربيت‌يافتگان آن نام و نشاني در گمنامي و بي‌نشاني گرفتند.

وي افزود: نيروي عظيم مردمي بسيج عامل تحرک، پيشرفت، عدالت خواهي، استکبار ستيزي و امنيت پايدار، توسعه و اقتصاد مقاومتي است.

در ادامه اين مراسم حجت‌الاسلام مهديه استاد حوزه و دانشگاه و رئيس حوزه علميه بروجن با اشاره به ويژگي‌هاي بسيج، گفت: بسيج بايد «ثُمَّ تَتَفَکرُوا مَا بِصَاحِبِکم مِن جِنَّةٍ» باشد و روشن است که «قيام» در اينجا نه به مفهوم روي پا ايستادن که به مفهوم روي آوردن به ارشاد و اصلاح و سازندگي انسان‌ها با گفتگوي روشنگرانه و انگيزش آنان به انديشه و تفکر و نيز به انديشه نشستن خويش است.

حجت‌الاسلام مهديه با بيان اينکه بسيج قداست دارد، گفت: بايد اين جمله رهبر کبير انقلاب که مي‌فرمايند «از خدا مي‌خواهم مرا با بسيجيان محشور کند» دقت کنيم و قيام براي خدا نه مکان و نه جاي را مي‌شناسد بسيجي بايد در جامعه تأثير گزار باشد.

وي در ادامه گفت: رهبري و ايمان به رهبري، تفکر بسيجي، ايمان به الله و اخلاص و بصيرت داشتن از جمله ويژگي‌هاي يک بسيجي است.

گفتني است اين يادواره به همت حوزه مقاومت امام علي (عليه‌السلام) و با همکاري بنياد شهيد انقلاب اسلامي، پايگاه مقاومت بسيج و هيئت‌امناي مسجد اميرالمؤمنين (ع) شهرک الهيه برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۰:۲۰

16 Jan 2020