۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۲۹۲۳۷
رئيس اداره راه و شهرسازي کيار در جلسه شوراي ترافيک شهرستان:

چهارخطه شدن جاده شلمزار-شهرکرد در سال 95 عملياتي مي‌شود

رئيس اداره راه و شهرسازي کيار از عملياتي شدن چهارخطه شلمزار-شهرکرد در سال جاري خبر داد.
چهارخطه شدن جاده شلمزار-شهرکرد در سال 95 عملياتي مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار شوراي ترافيک شهرستان کيار به رياست فرماندار و حضور اعضا متشکل از روساي اداره راه و شهرسازي، پليس راهور، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، شهرداران شهرهاي چهارگانه کيار و تعدادي از دهياران برگزار و درخصوص مهمترين مشکلات ترافيکي شهرستان کيار بحث، گفتگو، تبادل نظر به عمل آمد و در پايان تصميماتي اتخاذ شد.

در اين جلسه فرماندار از رئيس اداره راه و شهرسازي در خصوص روند اجرايي چهارخطه شلمزار-شهرکرد خواست که گزارش اقدامات انجام شده در جلسه آينده اين شورا ارائه شود.

رئيس اداره راه و شهرسازي کيار نيز در ادامه اين جلسه گفت: کليه مراحل نقشه برداري، تعيين حريم و طراحي و...چهارخطه شلمزار شهرکرد توسط اداره راه و شهرسازي با انتخاب پيمانکار و انتخاب مشاور طرح و... انجام شده است و در صورت تامين اعتبار لازم، اجراي پروژه چهارخطه در سال جاري آغاز مي‌گردد.

وي اظهار اميدواري کرد بودجه مورد نياز اجراي اين طرح بزودي در اختيار اداره راه و شهرسازي کيار قرار گيرد.

سلطاني درخصوص تصادفات به وقوع پيو سته در گردنه شلمزار هم گفت: جداي از مشکلات فني ورودي گردنه که اميدواريم بتوانيم در رفع آن اقداماتي انجام دهيم اما در واقع رانندگان هستند که بايد براي حفظ جان و مال خود و ديگران در اين بخش از جاده به قوانين احترام بيشتري بگذارند و باتوجه به تابلو نصب شده در ورودي گردنه که حداکثر سرعت خودروها را ۶۰ کيلومتر مشخص کرده است وارد گردنه شوند و در صورت رعايت قطعا هيچ‌گونه اتفاقي براي رانندگان و مسافران در ابن بخش از جاده روي نمي‌دهد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۳:۱۸

26 Dec 2019