۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۳۳۰۵۲
امام جمعه بن در خطبه هاي نماز جمعه مطرح کرد:

رمز پيروزي و بقاي انقلاب اسلامي،حفظ انقلاب دروني است

امام جمعه شهر بن گفت: حضرت امام (ره) رمز پيروزي و بقاي انقلاب اسلامي را در حفظ انقلاب دروني دانستند،که مردم با حفظ و تقويت انقلاب دروني در ادامه از بيرون انقلاب کردند و امام را دررسيدن به هدف اصلي خود که برچيدن حکومت ظلم بود ياري کردند.
رمز پيروزي و بقاي انقلاب اسلامي،حفظ انقلاب دروني است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت: امام محمد باقر مي فرمايند:ظلم بر سه نوع است؛يک ظلمي که خداوند به شرط توبه و انابه و جبران و پشيماني از قلب و جان از آن خواهد گذشت(حق الله)و دوم ظلمي که قابليت بخشش ندارد(شرک) و سوم  ظلمي که خداوند اصلا درآن  نظر نمي کند (حق الناس).

نشانه هاي مومن

وي افزود : پيامبر اکرم(ص) فرمودند: کسي که با مردم معاشرت دارد و به آن ها ظلم نمي کند او کسي است که مروت و جوانمردي او کامل شده است و عدالت اين فرد ظاهر است و غيبت او حرام است و از نشانه هاي مومنين در قرآن کريم مي فرمايد:دروغ نمي گويد، ظلم نمي کند، وفاي به عهد مي کند.

رزق و روزي مومنين

خطيب جمعه بن گفت: در روايات آمده است که خداوند براي هر کسي رزقي را قرار داده است و تلاش انسان به  هر ميزان که باشد همان رزق مقرر مي رسد،لذا تلاش انسان توليد رزق حلال مي کند به شرط نيت صالح و  انسان گاهي اوقات همراه با آگاهي مرتکب ظلم مي شود و يا بعضا برخي از افراد را مورد تمسخر قرار مي دهد و يا گاها حقوق مردم را رعايت نمي کند.

ميرافضلي افزود : بسياري از اوقات اعمال ما سبب مي شود که زندگي هاي آرام ما به آشوب تبديل شود و هيچ وقت هم ما به علت اين اتفاقات و آشوب ها پي نمي بريم و نمي فهميم که تمامي اين رويداد ها در زندگي ما به خاطر اعمال و رفتار ماست، رسول گرامي اسلام فرمودند: از دعاي انسان مظلوم بپرهيزيد ،چون اين دعا حجابي در برابرش نيست و خداوند آن دعا را برآورده خواهد کرد و انسان ظالم را يک بار در دنيا و يک بار در آخرت مورد عقاب قرار مي دهد.

حضرت زينب(س)عالمه ي معلم نديده

وي درخطبه هاي دوم نماز با تبريک ميلاد پر سعادت حضرت زينب (س)گفت : ولادت حضرت زينب (س) را خدمت ولي نعمت خودمان امام زمان(عج) و مقام معظم رهبري و شما مردم عزيز و شريف تبريک عرض ميکنم ، بدون شک بعد از حضرت زهرا(س) بالاترين مقام را در بين زنان اگر بخواهند به کسي عنايت بکنند يقينا حضرت زينب (س) است،حضرت اما سجاد(ع) خطاب به حضرت زينب مي فرمايد:تو يک عالمه ي معلم نديده هستي و از جانب خداوند اين علم به شما عنايت شده است و خداوند فهم و کمالي به شما عطا کرده است که از جانب اوست.

رمز پيروزي و بقاي انقلاب اسلامي را در حفظ انقلاب دروني

ميرافضلي با تبريک دهه ي مبارک فجر و بزرگداشت 22بهمن گفت: حضرت امام (ره) رمز پيروزي و بقاي انقلاب اسلامي را در حفظ انقلاب دروني دانستند،که مردم با حفظ و تقويت انقلاب دروني در ادامه از بيرون انقلاب کردند و امام را دررسيدن به هدف اصلي خود که برچيدن حکومت ظلم بود ياري کردند.

حضرت امام مي فرمايند: حفظ معنويت و ايمان در درون مردم است و نبايد اجازه داد که خداي ناکرده ايمان در درون مردم تضعيف بشود،روحيه ي انقلابي و بسيجي ملت ما و وحدت کلمه سه امري است که انقلاب را تضمين مي کند.

وي گفت :  به حمدلله امروز شاهد اين هستيم که جمهوري اسلامي  هر روز پله هاي ترقي را طي مي کند ،رشد علمي بي نظير در دنيا ،استعداد هاي عظيم و کم نظير جوانان ما در دنيا،ايستادگي در مقابل دشمنان و...دارد کشور ما را پيش مي برد. به فرموده ي امام (ره) حامي ولايت فقيه باشيم و بدون چون و چرا از ولايت فقيه تبعيت بکنيم اين پيروزي نصيب ما مي شود.

ميرافضلي ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در مورد انتخابات آمريکا گفت : مقام معظم رهبري تذکر دادندکه صداي شکستن استخوان هاي آمريکا و پاشيده شدن  اين قدرت بزرگ را امروز با روي کار امدن آقاي ترامپ اين امر شدت گرفته است.

خطيب جمعه بن با دعوت از تمام مردم مومن و انقلابي در شهرستان بن جهت حضور در راهپيمايي 22 بهمن گفت : مردم ما با حضور پرشور و شعور خود در راهپيمايي 22بهمن به تمامي جهانيان  نشان خواهند داد که دست از خون شهداي انقلاب بر نخواهند داشت و بي حرمتي ها و دشمني هاي که دشمنان در  سوريه و جاهاي ديگر انجام داده اند را  هرگز  فراموش نخواهند کرد.
 
انتهاي پيام1022ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۳:۰۲

13 Jan 2020