۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۳۲۱۵۲

راز ماندگاري و موفقيت يک نماينده مجلس چيست؟

اگر از هر تاريخ داني بپرسيد نماد يک نماينده موفق چه کسي است؟ بي شک آيت الله مدرس را مثال خواهند زد!...
راز ماندگاري و موفقيت يک نماينده مجلس چيست؟
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، اگر از هر تاريخ داني بپرسيد نماد يک نماينده موفق چه کسي است؟ بي شک آيت الله مدرس را مثال خواهند زد!
آيا تاکنون نمايندگان مجلس از خود بپرسند  که چرا مدرس نماد شد؟
بي شک جواب اين است که مدرس مستقل بود.
استقلال از چه؟ از زر و زور و تزوير ...
 
زر چيست؟
 هزينه هاي تبليغاتي براي ورود به مجلس، براي بقاي در مجلس، براي بعد از مجلس!
اگر نماينده اي با هزينه هاي گزاف وارد مجلس شود آيا در آنجا به دنبال خدمت به خلق خواهد رفت؟ نماينده بايد خود را عاري از هر وابستگي به "زر" کند! بدتر از اين مورد، وابستگي به  "زرداران" است. نماينده مجلس بايد بداند که  هر چه اين وابستگي ها بيشتر باشد به استقلال و  آزادي و  شرف او بيشتر  قفل زده مي شود.
حريت و استقلال همين است که نماينده مجلس در تصميم گيري هايش و در مشورت هايش  وقعي! به احدي ننهد و خود را در پيشگاه خدا و خلق خدا پاسخگو بداند.
نماينده بايد بداند حريت او رابطه مستقيمي با عدم توجه به زرداران زالو صفت دارد.
 
زور چيست؟
عده اي داراي مقاماتي هستند بعضي در دستگاه هاي دولتي و بعضي در  بين مردم جايگاه و شاني دارند. نماينده مجلس بايد تا مي تواند براي دستگاه هاي دولتي چون  مشاوري امين باشد و دربرابر جايگاه داران ِ در بين مردم ، خود را نماينده  "مردم" بداند. مردم به معناي اعم کلمه! به عنوان مثال براي  انتخاب مديرِ اداره اي از نماينده مجلس مشورت مي خواهند نماينده همانگونه که گفتيم چون مشاوري امين به اين بي انديشد که موفقيت آن اداره و به تبع ، پيشرفت شهرستان نيازمندحضور فردي با تخصص مرتبط ، تجربه کافي و مديريتي پاک مي باشد فلذا بدون توجه به توصيه هاي حزبي و قوميِ جايگاه داران! فرد شايسته را پيشنهاد دهد که به لطف خداوند  نتايج مثبت آن را هم نماينده و هم شهرستان و هم کشور خواهند ديد .
هيچگاه چنين کارهايي از صفحه تاريخ محو نخواهد شد . انتخاب هاي با  توصيه هيچ وقت موفق نبوده زين پس نيز چرخ بر همين منوال مي گذرد.
نماينده مجلس بايد بداند نطق ها ، تصميم ها، مشورت ها و... او در تاريخ حک خواهد شد و پاک نخواهد شد!
 
تزويرچيست؟
هميشه دور شيريني مگس هايي هستند، و اين مگس ها هيچ خيري براي شيريني ندارند. نماينده مجلس بايد بداند و تشخيص دهد چه کساني با تزوير به معناي عام خود به وي نزديک شده اند و مشورت هاي آنها را فقط بشنود...
البته بهتر اينکه آنها را از خود دور کند... و مواظب تزويرکاران باشد که خود را صالح و اصلح براي مَناسب  و پست ها جلوه ندهند. فريب نخورد و تسليم اين صحنه سازي ها نشود.


انتهاي پيام1022ج /630 ل
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۰:۱۰

27 Dec 2019