۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۸۳۸۲
رئيس گروه ورزش بانوان ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري

بانوي چهارمحالي در جايگاه سوم مسابقات دو و ميداني کشور ايستاد

رئيس گروه ورزش بانوان ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري گفت: شقايق کرمي بانوي ورزشکار اين استان در جايگاه سوم مسابقات قهرماني دو و ميداني کشور قرار گرفت.
بانوي چهارمحالي در جايگاه سوم مسابقات دو و ميداني کشور ايستاد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سوسن تمدن رئيس گروه ورزش بانوان ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با مشکات برين، اظهار کرد: شقايق کرمي بانوي ورزشکار اين استان در جايگاه سوم مسابقات قهرماني دو و ميداني کشور قرار گرفت.

وي با بيان اينکه در مسابقات دو و ميداني کشور همدان، لرستان و چهارمحال و بختياري به ترتيب مقام اول تا سوم را کسب کردند، گفت: ورزش دو و ميداني باعث افزايش استقامت بدني در ورزشکاران مي‌شود و سيستم قلب و شش‌ها را تقويت مي‌کند.

وي افزود: چهارمحال و بختياري از استعدادهاي درخشاني در رشته دو و ميداني برخوردار و اميد است با توسعه زيرساخت‌هاي لازم بيش‌ از پيش شاهد شکوفايي استعداد ورزشکاران در اين رشته باشيم.

رئيس گروه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري بيان داشت: ورزش دو و ميداني از جايگاه ويژه‌اي در بين بانوان اين استان برخوردار است.

وي گفت: همزمان با هفته سلامت همايش پياده‌روي در سراسر چهارمحال و بختياري اجرا شد.

تمدن ادامه داد: ترويج فرهنگ ورزش همگاني در بين بانوان لازم و ضروري است چراکه تحرک و پويايي باعث کاهش بيماري‌ها و سلامت جسم و روح انسان مي‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۵:۳۱

26 Dec 2019