۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۲۶۸۱۶
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

ضرورت پرهیز از اقدام سلیقه ای در انتخابات

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: مسولان و مدیران باید از هرگونه برداشت و اقدام سلیقه ای در انتخابات پرهیز کنند.
ضرورت پرهیز از اقدام سلیقه ای در انتخابات
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ایران خبر، سید عبدالله موسوی رئیس کل دادگستری چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه انتخابات بزرگ و مهم و سرنوشت سازی در پیش رو داریم اظهار کرد:لازم است از تمامی ظرفیت ها در برگزاری انتخابات با شکوه و سالم استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه تعامل و همکاری مسئولان و مردم در برگزاری انتخابات تاثیر بالایی دارد تصریح کرد: مدیران ابزار و امکانات بسیاری در اختیار دارند که از یک سو باید آن را در برگزاری انتخابات به خدمت گیرند و از سوی دیگر نباید از آن استفاده شخصی و تبلیغاتی له یا علیه داوطلبی داشته باشند.

موسوی با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرم در راس برنامه های دستگاه قضا در استان خواهد بود بیان داشت: هم اکنون ستاد پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی فعال است و مسائل را پایش، نظارت و پیگیری می کند.

وی با اشاره به اینکه ما به عنوان مجریان قانون گذار نباید بگذاریم بی قانونی در جامعه صورت گیرد عنوان کرد: رعایت حق الناس یک وظیفه شرعی و عرفی در جامعه ما خواهد بود و رای مردم نیز یک حق الناس به شمار می آید.

موسوی تاکید کرد: مسوولان انتظامی و قضایی بدون هیچگونه دخالتی در امر اجرا و نظارت برطبق قانون به وظایف و رسالت خود عمل می کنند.

انتهای خبر1020ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۹:۰۳

16 Jan 2020